23 Ιουνίου 2013

H Tζένιφερ Λόπεζ νιώθει ανίκητη! 
Η Τζένιφερ Λόπεζ (Jennifer Lopez) μίλησε για το πώς αισθάνεται τον τελευταίο καιρό.
“Νομίζω ότι μπορώ να κάνω τα πάντα" δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα The Telegraph.
“Πριν απλά ζούσα τη ζωή, τώρα ζω κάθε λεπτό της και εκτιμώ κάθε πτυχή της με ένα διαφορετικό τρόπο".
“Οταν εγώ και ο Μαρκ Αντονι αποφασίσαμε να χωρίσουμε είπε στον εαυτό μου ότι αυτό δε θα με κάνει απαισιόδοξη, ούτε θα σταματήσω να πιστεύω στον έρωτα πλέον. Δεν ήθελα απλά να το ξεπεράσω. Ηθελα να ωριμάσω΄από αυτό και να μάθω - όπως και έγινε. Πρώτα από όλα έμαθα να αγαπάω τον εαυτο μου. Ως γυναίκες δεν το κάνουμε αυτό... Πάντα αγαπάμε κάποιον άλλον περισσότερο από μας. Οταν είδα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, συνειδητοποίησα ότι αυτό έφταιγε. Δεν εκτιμούσα τον εαυτό μου όσο μου άξιζε".

Ε.Σ.

Πηγή: e-go

Δεν υπάρχουν σχόλια: