20 Ιουνίου 2013

Παπαρίζου: «Μου την έχουν πέσει δυο νικήτριες της Eurovision»!

Παπαρίζου: «Μου την έχουν πέσει δυο νικήτριες της Eurovision»! 
Για το φιλί με την τραγουδίστρια Courtney Parker είπε στην εκπομπή "Τε τα α τετ" και τον Τάσο Τρύφωνος :"Ήταν ένα απλό φιλί στο στόμα, η Courtney είναι πολύ φίλη μου. Γενικότερα είμαι εναντίον του ρατσισμού. Καλοί και κακοί άνθρωποι υπάρχουν παντού".
Όσο για το αν της την έχουν πέσει γυναίκες είπε: "Μου την έχουν πέσει και 2 νικήτριες της Eurovision, δεν έχω πρόβλημα, απλά δίνω να καταλάβει ο άλλος τι ακριβώς θέλω, χωρίς να τον διώχνω από την παρέα μου".
Μεταξύ άλλων μιλησε για τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της, τον χαμό του πατέρα της και τον χωρισμό της από τον Τόνι Μαυρίδη, καθώς και για το πόσο το ένα γεγονός επηρέασε το άλλο.
Για τον χωρισμό και την απόφαση της λήξης αυτής της σχέσης, τόνισε πόσο δύσκολη είναι η προσαρμογή στη νέα ζωή και πόσο δύσκολο είναι να συνηθίσεις να ζεις μόνος σου μετά από τόσα χρόνια. Βίωσε όλα τα σκαλοπάτια του χωρισμού της, οργή, πόνο, θλίψη αλλά θα ήταν αδύνατο να μη τα βιώσει αφού είχε πραγματικά αγαπησει τον Τόνι.
Οσο για το γεγονός ότι στις δύσκολες στιγμές της έπρεπε να ήταν πάνω στη σκηνή, το τραγούδι ήταν λυτρωτικό, ήταν αυτό που στην ουσία την κρατούσε στα πόδια της.
Για τον γάμο και την οικογένεια, τόνισε ότι ο ερχομός του παιδιού είναι αυτό που σητν πραγματικότητα ορίζει την οικογένεια. Και φυσικά μίλησε για τη σχέση της με τον Ανδρέα Καψάλη και αναφέρθηκε σε όλα όσα της έκλεψαν την καρδιά, για το πώς βρέθηκαν και πώς η ίδια τον κυνήγησε...
Ε.Σ.

Πηγή: e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: