25 Αυγούστου 2013

Ώρα για γέλιο


Όταν είναι μωρό τη φωνάζουν "γυναικάρα μου"...
όταν είναι γυναίκα "μωρό μου"
Και στο ΚΑΠΗ της λένε "πάμε εκδρομή με τα κορίτσια"
Όλα λάθος...!!

Δε ξέρω για εσάς? Εγώ πάντως μέχρι τα 10 μου νόμιζα ότι "υπογραφή"
σημαίνει "γράφω τ' αρχικά μου κι από πάνω το μουτζουρώνω 5-6 φορές"....!!

Το κέρατο είναι σαν το τζατζίκι...
Όταν τρώνε και οι 2...δεν υπάρχει πρόβλημα....

Ταλαιπωρείστε από συνάχι;;; Έχετε καταρροή;;; Να ακούγατε την μαμά σας και
να φοράγατε την ΖΑΚΕΤΑ σας!
Ορίστε μας...

Και επειδή η Ελλάδα έδωσε τα Φώτα σε ολόκληρο τον κόσμο ήταν ανάγκη να της
στείλουν το λογαριασμό 2500 χρόνια μετά;;;

Ωραίο το τζάκι μεν, γλιτώνεις και κάτι από το πετρέλαιο, αλλά ... δίνεις
τα διπλά σε λουκάνικα και μπύρες !!!.

Γυναίκα είναι αυτή που δίνει 357 ευρώ για προϊόντα περιποίησης προσώπου
και στον άντρα της παίρνει το σαμπουάν απ'τα Lidl γιατί λέει το βρήκε σε
προσφορά !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: