30 Αυγούστου 2013

Και λίγο γέλιο....



Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν
αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν
εκτιμούν.

Συζητάνε δυο γύφτοι:- Ρε συ, βρωμάς πολύ ρε…- Ε, είμαι και δυο χρόνια
μεγαλύτερος ρε..

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον.
Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα

Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;-
Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση…

Αγάπη μου πήρα μια ταινία για σένα κ μια για μένα για το βράδυ!
-Αλήθεια;
Με σκέφτηκες;
Τι ταινία πήρες για μένα;
-Μονωτική…

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα…
Αυτό που ξέρω είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή…

Κάποιος με ρώτησε γιατί ξυπνάω  μεσημέρι …Τον κοιτάζω με νυσταγμένο και
όλο σιγουριά ύφος και απαντάω απλά …Έχω μεγάλα όνειρα εγώ ρέε….
Όταν εμείς μιλάμε στο Θεό πρόκειται για προσευχή.
 Όταν ο Θεός μιλάει σε εμάς πρόκειται για σχιζοφρένεια…

Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι…

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι
σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς

Δεν υπάρχουν σχόλια: