25 Σεπτεμβρίου 2013

Ατάκες από την αιώρα...



Πήγα διακοπές χωρίς φορτιστή κινητού και λάπτοπ.
Ήμουν αναγκασμένος να κάνω μπάνια,να πίνω,να χορεύω,να κάνω σεξ. Εφιάλτης.
       
Ο ψυχολόγος μου είπε ότι πρέπει να συμφιλιωθώ με τον εαυτό μου.
 Έτσι κι εγώέφτιαξα 2ο λογαριασμό στο facebook και με έκανα φίλο..
Τι άλλο να κάνωδηλαδή...
Καμία φορά αναρωτιέμαι πως κ δεν με έχουν κλείσει σε κάνα τρελοκομείο...μετά
κοιτάω γύρω μου τι γίνεται κ λέω "μήπως είμαι κ δεν το κατάλαβα;"

είμαι στο τσακ να κάνω σεξ. έχω βάλει μουσική δυνατά και φωνάζει ο από κάτω
"χαμήλωσε το αλλιώς θα έρθω και θα σε γαμήσω"

"Τώρα μανάρι μου θα σε κάνω δικιά μου!!!" της λέω και πατάω δεξί κλικ και
"Αποθήκευση ως"...!!!

Φαντάσου να 'σαι φάντασμα και να νυστάξεις απ' τις έντεκα.....

έχετε δει τιμές στις βιτρίνες; Γυναίκεια φορέματα από 20EURO και το
φθηνότερο αντρικό μπλουζάκι πάνω από 30 EUR ...θ αρχίσω να φοράω ταγιερ και
στ΄ αρ...δια μου ...

Τα αντισυλληπτικά θα έπρεπε να τα παίρνουν οι άντρες.Έχει περισσότερη λογική
να ασφαλίσεις ένα όπλο παρά να πυροβολήσεις ένα αλεξίσφαιρο...
 -Τι σ'αρέσει πιο πολύ; Το κορμί ή το μυαλό μου; -Το χιούμορ σου..
Αυτό που η άλλη σιχαίνεται να πιει απ' το ποτήρι σου ενώ σε έχει τρελάνει
στην πι..α......με ξεπερνά...

Τα παλαμάκια στην ουσία είναι αέρας κοπανιστός

..ωραίο να περπατάς στο δρόμο κ να ακούς "Τι παιδαράς είσαι εσύ μανάρι
μου"...αλλά μετά συνοδεύεται με το "Εσύ τι γυρνάς ρε μαλάκα;"...


Δεν υπάρχουν σχόλια: