17 Οκτωβρίου 2013

Καλημέρα με γέλιο....

Το τέλειο ζευγάρι, υπάρχει μόνο σε ...παπούτσια...!!!
Ασθενής: Υπάρχει κάτι για να ζήσω πολύ;
Γιατρός: Παντρέψου.
Ασθενής: Νομίζετε ότι βοηθάει;
Γιατρός: Όχι, αλλά θα σταματήσετε να επιθυμείτε να ζήσετε πολύ.
  
Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο γεγονός. (Albert Einstein)
  
Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια...
  
Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν...
δεν το καταλαβαίνω! 

Μην μπερδευεις τον χαρακτηρα μου με την συμπεριφορα μου...
Ο χαρακτηρας ειμαι εγω, η συμπεριφορα μου εξαρταται απο εσενα!

Δεν έχουμε λόγο για να ανησυχούμε για το τέλος του κόσμου, καθώς ως χώρα είμαστε 100 χρόνια πίσω.....

 Μου έστειλε η τροχαια φωτογραφία που έτρεχα στην εθνική.
Έβγαλα και εγώ φωτογραφία ένα 200ευρω και τους την έστειλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: