29 Οκτωβρίου 2013

Λίγο γέλιο...

-Αυτό που στα Starbucks πρέπει να έχεις proficiency για να παραγγείλεις:
Ένα doubleshot nonfat extra wipcream with sugar free vanilla extra. ΕΛΕΟΣ!

-Πρέπει να καθιερωθεί ένα "Κ" για τους κοντούς... Κοψοχολιάζω κάθε φορά με τ' αμάξια που πηγαίνουν μόνα τους...

-Άνεργος με ΒMW, iphone5, tattoo και μούσι. Πιο Έλληνας πεθαίνεις.

-Μου έσκασε το λάστιχο του smart. Το τσίμπησε κουνούπι.

-Μέσα σε μια σχέση έχεις απίστευτη εξέλιξη. . . Ξεκινάς ζουζούνι και καταλήγεις γαϊδούρι. . . .

-Δεν έχει σημασία αν είσαι Ιάπωνας ή Κορεάτης. Για μένα θα είσαι πάντα Κινέζος.

-Δεν είχα internet για 3-4 μέρες και είπα να κάτσω λίγο με την οικογένεια μου.
Εντάξει καλά άτομα μου φάνηκαν.

-Ακούω να κορνάρουν. Σκέφτομαι. Ποιος μαλάκας? Κορνάρουν πιο πολλοί Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για γάμο. Ξανασκέφτομαι. Ποιος ΜΑΛΑΚΑΣ???

-Τυλίγουν οι μανάδες φαγητό σε αλουμινόχαρτο... Με το περίσσευμα φτιάχνεις μια στολή αστροναύτη, ένα δορυφορικό πιάτο και κάνεις και ανταύγειες...!

-Πάλι καλά που δεν χρειάζεται πλέον να κυνηγάμε την τροφή μας όπως οι πρόγονοι μας. Ούτε που ξέρω που ζουν τα πιτόγυρα...

-Τα είχα με κοπέλα που μετά το σεξ δεν ήθελε αγκαλίτσες, αλλά τσιγάρο και ύπνο. Για να υπάρξει ισορροπία έκλαιγα, τρώγοντας παγωτό στο σαλόνι.

- Mωράκι μου νομίζεις ότι είμαι χοντρή... ; ; ; - Θα στο πω στ' αυτί... - Πες το μου στο άλλο. Απ' αυτό δεν ακούω...

-Η Ελληνίδα μάνα μεγαλώνει ένα γιο που δε θα ήθελε ποτέ για άντρα.

- Μπαμπά τι είναι τοπικιστής; - Τοπικιστής γιε μου είναι ο μαλάκας που νομίζει ότι ο τόπος καταγωγής του είναι ομορφότερος απ' τη Θεσσαλονίκη μας !

-Όταν ανεβαίνω ζυγαριά σκέφτομαι : "ηρέμησε είσαι 70% νερό".


-Μόνο οι Έλληνες, οι Thundercats και οι κάτοικοι της Mordor πιστεύουν στο μάτι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: