19 Μαρτίου 2021

Γιατί ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική;

 -Γιατί ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική;

-Γιατί ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ!!!
  

Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω :

- Και γιατί πρέπει να πας εσύ;

- Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός; Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται; ...Koρόιδο...

- Εσύ δεν έχεις γνωρίσει καλά- καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο; Σε ποιον τα πουλάς αυτά;

- Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ;

- Τι; Θα πάτε μόνο άντρες; Καλά...!

- Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ δεν με πας ταξίδια.

- Αν βγεις από αυτήν την πόρτα εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μάνα μου.

- Τι; Η Βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις εσύ; Για πόσο ηλίθια με περνάς;;; Τι τρέχει με σένα κι αυτή την παλιόγρια;

- Μην ντύνεσαι άδικα... ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: