25 Νοεμβρίου 2013

Και τώρα γελάμε....

 Βάζεις στ ' αυτοκίνητο σουβλάκια και μυρίζουν 10 μέρες.
 Βάζεις αρωματικό έλατο μυρίζει 10 ώρες.
 Παντού κοροϊδία ρε φίλε...!!!

 Μικρός έπαιζα τον "γιατρό" με μια φίλη. Με τα πολλά, τα χρόνια
πέρασαν, αυτή έγινε γιατρός και εγώ ακόμη τον παίζω...!!!

  
Μου λένε ξεκίνα να τρέχεις για να χάσεις κιλά. Έχω φάει ήδη τρεις
κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα και δεν έχω χάσει ούτε ένα
γραμμάριο...!!!


Σήμερα τρόμαξα κάτι περιστέρια και χέστηκαν πάνω μου...!!!

Έρχεται μια δίπλα μου και μου λέει "θέλω να φάω παπάγια". Την έβαλα να
πει "ριρίκα", για να σιγουρευτώ...!!!


Ο μόνος τρόπος να αδυνατίσεις με πράσινο τσάι, είναι να τρέχεις στα
βουνά να το μαζέψεις μόνος σου...!!!


Δεν φταίω εγώ που δηλητηριάστηκε η πεθερά μου. Δεν είχα & πολύ καλό
σήμα στο κινητό και άκουσα πως της αρέσουν οι πιπεριές Χλωρίνης...!!!


Προς όλες τις φίλες μου που μου στέλνουν μηνύματα με "ανήθικες"
προτάσεις, να ξέρετε ότι δεν έρχονται...!!!


Μια καθηγήτρια κάποτε με σημάδεψε με τον χάρακα και μου είπε "στην
άκρη του χάρακα υπάρχει ένας ηλίθιος!". Πήρα 4ήμερη αποβολή όταν την
ρώτησα "Σε ποιά άκρη κυρία;"...!!!


Τζάμπα τόσοι χωρισμοί! Μια φορά ρε να ερχόταν η μάνα της κοπέλας με
ένα μπλοκ επιταγών και να μου έλεγε "πόσα θες να αφήσεις ήσυχη την
κόρη μου;"...!!!


Πολύ ωραία!  Θα καταργήσουν, λέει, το "ω" από την νέα Ελληνική γλώσσα.
"Σε γαμο" θα γράφει ο άλλος, για μπομπονιέρες θα ψάχνει η άλλη...!!!


Γράφει η άλλη "Χρόνια πολλά να τα εκατοστύσεις"! ‘Η αγράμματη ή αγάμητη
θα είναι...!!!


Μου χτυπάει την πόρτα, ανοίγω. Αρχίζει να κλαίει. Πέφτει στα πόδια μου
και με παρακαλάει... Της φωνάζω "Τι θες επιτέλους απ ' την ζωή μου;".
"Τα κοινόχρηστα" μου απαντά με λυγμούς...!!!


Μπαίνω σε  φαρμακείο πριν λίγο και ζητάω 20 προφυλακτικά. Ακούω 3
κορίτσια πίσω μου να  ξεκαρδίζονται στα  γέλια. Λέω στον υπάλληλο
κάν' τα 23!  Το βούλωσαν αμέσως...!!!


Μου χτύπησε η γειτόνισσα να της δώσω λίγο καφέ που της είχε τελειώσει.
Φεύγοντας μου λέει "Είμαι μόνη δίπλα, εάν θέλεις έλα...". Σιγά μην
πάω, να δεις που βαριέται να τον φτιάξει και θα θέλει να της τον
φτιάξω εγώ...!!!


Βλέπεις κάτι κορμιά στην παραλία και αναρωτιέσαι. Τι στο διάολο, μόνο
η δικιά μου η μάνα μαγειρεύει καλά;;;


Λένε πως αν φτύνεις τις γυναίκες κολλάνε. Μεγάλο ψέμα!!! Μόλις έφτυσα
μια και με χαστούκισε...!!!


Έχω να δω κατσαρίδα στο σπίτι 4 ημέρες! Αγχώνομαι... Τι στο διάβολο
σχεδιάζουν;;;


Αν θες να χωρίσουμε, πες το ξεκάθαρα! Αυτά τα αινιγματικά …
"άει στο διάολο", "ξεκουμπίσου μαλάκα" δεν τα γουστάρω καθόλου...!!!


Πάω στοίχημα ότι τα κουνούπια μας τσιμπάνε σε μέρη που δεν μπορούμε να
ξύσουμε και μετά μας βλέπουν και γελάνε...!!!


Δώσε σε γυναίκα που έχει βάλει κραγιόν να φάει κουραμπιέ και θα δεις
πόσο μπορεί να ανοίξει το στόμα της...!!!
Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι
ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς...!!! 

 Πώς αποφασίζεις ποια θα παντρευτείς;
_Πρέπει να είναι κάποια που της αρέσει ότι και σ' εσένα. Αν σου αρέσει το ποδόσφαιρο, θα πρέπει να αρέσει και σε εκείνη και να σου φέρνει πατατάκια και αναψυκτικά όταν βλέπεις έναν αγώνα.
Γιάννης, 10 ετών.

Σε ποια ηλικία πρέπει να παντρεύεται κανείς;
_Στα 23, γιατί μέχρι τότε θα έχουν περάσει πολλά χρόνια και θα ξέρεις καλά το αγόρι που θα παντρευτείς.
Σοφία, 9 ετών.

Πώς καταλαβαίνεις ότι ένας άντρας και μια γυναίκα είναι παντρεμένοι;
_Το καταλαβαίνεις όταν στην παιδική χαρά μαλώνουν και οι δύο το ίδιο παιδί. Άρα είναι δικό τους, άρα είναι παντρεμένοι.
Λευτέρης 7 ετών.

Τι κοινά έχουν ο μπαμπάς και η μαμά σου;
_Και οι δύο δεν θέλουν να μου κάνουν αδερφάκι γιατί μ' εμένα, μου λένε, είναι σαν έχουν 3 παιδιά.
Νικόλας, 6 ετών.

Τι κάνουν οι άνθρωποι όταν βγαίνουν ραντεβού;
_Λένε διάφορα ψέματα ο ένας στον άλλο και αν τα πιστέψουν, βγαίνουν ξανά ραντεβού την επόμενη μέρα.
Θανάσης, 10 ετών

Πότε επιτρέπεται να φιλήσεις κάποιον;
_Όταν είναι πολύ πλούσιος.
Νεφέλη, 7 ετών
_Όταν γίνει 18 χρόνων, γιατί αλλιώς θα πας φυλακή.
Μιχάλης, 7 ετών.
_Δεν ξέρω, αλλά αν φιλήσεις κάποια πρέπει να την παντρευτείς και να κάνετε παιδιά μετά.
Πάνος, 6 ετών

Είναι καλύτερα να είσαι ελεύθερος ή παντρεμένος;
_Για τα κορίτσια είναι καλύτερα να μην είναι παντρεμένα, για τα αγόρια όμως είναι απαραίτητο γιατί χρειάζονται κάποιον να τους βοηθάει να πλένονται και να ντύνονται.
Λίνα, 9 ετών

Δεν υπάρχουν σχόλια: