25 Νοεμβρίου 2013

Γελάστε και πάλι......


*Μου λέει η μάνα μου…

*Όπως πας θα μείνεις στο ράφι…
Της λέω …. Σ΄Αυτό με τα   ποτά  να με βάλεις…..

—Τραγουδάκι.
Από τη μέρα που ‘φυγες έχασα ότι είχα…
νιώθω πηγή χωρίς νερό
Χίος χωρίς μαστίχα
Τήνος χωρίς την Παναγιά
Σύρος χωρίς λουκούμι
Κρήτη χωρίς την τσικουδιά
Κύπρος χωρίς χαλούμι..
Κνωσός χωρίς Μινώταυρο…
Μύκονος δίχως πούστη!!!        


*—Τι θες να πεις οτι το να αλλάζω σταυροπόδι δεν είναι γυμναστική????*

—Γράφει ”ανοίξτε εδώ”, γιατί δε χώραγε το ”προσπαθήστε απεγνωσμένα να
τ’ανοίξετε τελικά σκίστε το με τα δόντια και φάτε το απ’ το πάτωμα”

*—Το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του είναι δικαίωμα του……. εγώ για
παράδειγμα το έχω γεμίσει αυτοκόλλητα..!!!!*

*—Εντάξει μερικούς τους καταλαβαίνω που έφτιαξαν account για να ανεβάζουν
μόνο τραγούδια …. θέλουν να γίνουν Dj….
Οι άλλοι μόνο με τα check in τι θέλουν να γίνουν δηλαδή …Δορυφόροι ;*

*—Έστρωσα χτες σατέν σεντόνια….. Έβαλα σατέν πυτζάμες και έπεσα για
ύπνο….. Ξύπνησα σήμερα 5 χλμ νοτιοανατολικά!*


—Πλένεις πιάτα. Σκουπίζεις τη κουζίνα. Σφουγγαρίζεις. Καθαρίζεις το
τραπέζι. Όλα λάμπουν.
Ανοίγεις γαλατάκι του καφέ. Που@άνα όλα….


—Σουβλατζίδικο εκεί;
-Μάλιστα. Παρακαλώ..
-Πως ανοίγει η σακούλα???


*— Χωρίσαμε..
- Εσύ ή αυτή;
- Αυτή, εγώ τα ‘χω κανονικά ακόμη…!!*


*—Μαμά είμαι έγκυος.!
-Τιιι???
-Ήταν ατύχημα!
-Δηλαδή θες να μου πεις ότι περπάταγες στο δρόμο και έπεσες επάνω σε μια
π@@τσα..??
Ε..μα ξέρω γω….*

*—Ανοίγω το παράθυρο για λίγα δευτερόλεπτα να βγει μια μύγα έξω…
10 μύγες , 6 κουνούπια , 3 ποντίκια , 2 νυχτερίδες και ένας μάρτυρας του
Ιεχωβά μπαίνουν μέσα..*

*—Σας ομιλεί ο πιλότος του αεροσκάφους…
Από την  τουαλέτα…
Κλειδώθηκα μέσα!!!*

—Μπερλουσκόνι, 71 χρονών, η γκόμενα του 18.
Bill Gates 52 χρονών, η γκόμενα του 24.
Madonna 52 χρονών, ο γκόμενος της 21.
Μην ανησυχείτε αν δεν έχετε βρει την αγάπη σας,
μπορεί να μην έχει ακόμη γεννηθεί..

—Τα θρίλερ δε με τρομάζουν. Τις 7 αναπάντητες κλήσεις της μάνας μου
φοβάμαι

—Τι εννοείς δεν διαλέγουμε ομπρέλα από την ομπρελοθήκη καφετέριας αλλά
ξαναπαίρνουμε την δικιά μας…. μη χειρότερα

*—Έτσι όπως οδηγούν πλέον στα λεωφορεία, κατά την αποβίβασή μας θα έπρεπε
να μας δίνουν και δίπλωμα pole dancing.*

*—Θέλω να οργανώσω ένα ρωμαϊκό όργιο το βράδυ, αλλά έχω αγχωθεί! Δεν
βρίσκω σταφύλια….*


Δεν υπάρχουν σχόλια: