29 Ιανουαρίου 2014

Ανέκδοτα

- Το φύλλο σας γράψτε στην αίτηση..
- Τι φίλο?
- Κανταΐφι... Το φύλλο σας κύριε! Δεν έχετε φύλλο?
- Έχω τον Αργύρη..
- Ρε φίλε, το "φι" με ύψιλον όχι με γιώτα ! Το γιώτα είναι άλλο..
- ΤOYOTA είναι αυτοκίνητο...
-ΑΝΤΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ...!!!


20 χρονών παρθένα?! Πως τα κατάφερες?
- Κωλοφαρδία..

Σκάει ο άλλος παραλία με μούσια, μπράτσα, ταττου και κοιλιακούς,
και μένει η δικιά μου με ανοιχτό το στόμα...
Ευτυχώς μετά ήρθε και το αγόρι του και ηρέμησε.


-Από οικοδομικές εργασίες τι πείρα έχεις???
-Έχω πηδήξει μπάζα εγώ...ουυυυυυυυυ



Κάθε φορά μετά το σεξ, την παίρνω αγκαλίτσα και της λέω πόσο την αγαπάω, και αυτή φωνάζει στην τσατσά να μπει ο επόμενος.
Πουτάνες ρε φίλε.....


-Μωρό μου θα με πας στο τσίρκο;
-Όχι, όποιος θέλει να έρθει εδώ να σε δει!


- Μάνα;Θα φτιάξεις καφέ ;
- Χέρια δεν έχεις; Ποια θα σε πάρει που τα θες όλα έτοιμα;; Ποια θα σε ανεχτεί;
ΠΟΙΑ!ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩ ΕΓΓΟΝΙ!!
Τι καφέ θες;

Ρε συ πάλι μέσα θα μείνεις σήμερα;
- Ρε μ@λ@κ@ πόσες φορές να στο πω; ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΑΚΗ!


Ένα πίτα γύρο απ' όλα χωρίς ανανά.
-Μα δε βάζουμε ανανά
-Γιατί, σου ζήτησα ανανά;



Πήρα χριστουγεννιάτικο δέντρο από το ΙΚΕΑ. Είχε μέσα μόνο ένα τσεκούρι και χάρτη για το δάσος.