23 Ιουλίου 2020

Στο Ράδιο Excaliber και η Sky Dancer

 

Η Sky Dancer κατάγεται από το Somerset, UK

Η βραβευμένη τραγουδίστρια / τραγουδοποιός Sky Dancer γνωστή και ως In-anna, με μια εντυπωσιακή αρχή να τοποθετηθεί ως φιναλίστ στο τραγούδι της χρονιάς για το κομμάτι της Feels So Divine, και πάλι για «Όλα σε σένα» και «Εσείς και εγώ» κρίθηκε από τον Phil Collins, Steven Tyler και Alicia κλειδιά.


Τα τραγούδια έτρεξαν μέσα μου αφού έζησα μια αυθόρμητη θεραπευτική εμπειρία μέσα μου, η οποία με άνοιξε σε περισσότερη δημιουργικότητα, αγάπη και χαρά μέσα μου.

 


Αφού εργάστηκε ήσυχα πίσω από τα παρασκήνια με 2 τηλεοπτικές σεζόν για το κομμάτι της «Εσείς και εγώ μόνο» ηχογραφεί το άλμπουμ της με τον πρώην παραγωγό EMI Tony Salter στο Μπρίστολ, που πρόκειται να κυκλοφορήσει στα μέσα του φθινοπώρου.

Το τελευταίο της single "Loving you" γράφτηκε και δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της καραντίνας αφού διαχωρίστηκε από τους αγαπημένους της και κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις πλατφόρμες από τις 18 Ιουλίου 2020.



VIEW ON YOUTUBE »




YouTube SoundCloud