28 Απριλίου 2021

Chris Mabb / Faster Than A Tear Drops, "Even A Leaf"


 ‎Γεια σας Παιδιά! Το όνομά μου είναι Chris Mabb και είμαι ένας διεθνής βραβευμένος τραγουδιστής και τραγουδοποιός από το Μίτσελ, Οντάριο του Καναδά. Μεγάλωσα ακούγοντας κάντρι μουσική και ανέπτυξα μια αγάπη για τον παραδοσιακό ήχο της κάντρι μουσικής. Είχα την ευχαρίστηση να συνεργαστώ με τραγουδιστές και στιχουργούς του Νάσβιλ, όπως ο Κερτ Ράιλ. ‎

‎Έχω την τιμή να έχω μουσικούς στούντιο του Νάσβιλ, όπως ο Dennis Holt- Drums, Steve Bryant - Bass, Dane Bryant - Piano, Curt Ryle - Acoustic Guitar/Dobro/Electric Gutar, Mike Durham - Electric Guitar.  

‎Το 2019 ήταν μια πολυάσχολη χρονιά για μένα. Έχω πάει στο Νάσβιλ δύο φορές να ερμηνεύω και να ηχογραφώ. Έχω ανοίξει για την Ένωση Washboard στο διαγωνισμό βιολιού Shelburne. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την υποστήριξή τους και ανυπομονώ για το τι μπορεί να επιφυλάσσει το 2020.‎



Δεν υπάρχουν σχόλια: