18 Απριλίου 2021

Of the Oneness μουσική και στίχοι του Lonnie Leibowitz


 Το “Of the Oneness” είναι ένα άλλο από τα πνευματικά μου τραγούδια για την ανθρωπότητα. Παίζω και τραγουδάω όλα τα όργανα και τα φωνητικά εκτός από το σαξόφωνο, που παίζεται από έναν φίλο.

 Το τραγούδι, εκτελέστηκε, ηχογράφησε και αναμίχθηκε με λίγο ρετρό ρυθμό και ήχο της δεκαετίας του 70, είναι η δική μου πραγματικότητα τώρα Πιστεύω ότι η Γη εξελίσσεται, προσπαθώντας να φτάσει σε μια νέα, υψηλότερη δονητική πραγματικότητα - στην οποία όλα τα όντα αναγνωρίζουν ότι είμαστε συνδεδεμένοι ως ένα. 

Προσπαθώ να εκφράσω αυτό το συναίσθημα, μαζί με την κατανόηση ότι όλοι παίζουμε σημαντικό ρόλο σε αυτό το δράμα γαλαξιακών διαστάσεων. Τούτου λεχθέντος, πολλοί άνθρωποι το ακούνε ως ένα ψυχικό, ρομαντικό τραγούδι αγάπης.

 Αυτό είναι εντάξει μαζί μου. Είμαι στην ευχάριστη θέση να γράψω και να τραγουδήσω ένα θετικό τραγούδι για το 'Oneness' με ολογραφικές δυνατότητες. Πώς το ακούτε είναι η δική σας άποψη για τη μεγαλύτερη πραγματικότητα. Όλες οι πτυχές είναι έγκυρες και μέρος του συνόλου. Ελπίζω ότι αυτό το τραγούδι θα είναι μια αξιόλογη συνέχεια του τραγουδιού μου 'Love Is Everything', το οποίο άρεσε πολύ στο Ηνωμένο Βασίλειο και τοποθετήθηκε # 1 στο Euro Indie Chart το 2018. 

Ήταν ένα άλλο «τραγούδι μηνυμάτων» γεμάτο φως και θετικότητα. . .



Facebook      Twitter       Instagram

Δεν υπάρχουν σχόλια: