13 Μαΐου 2021

Carol chaney - I don’t need your Rockin’Chair


 ‎Γεννήθηκα ‎‎στην Carol Ehrlich στο Pittsworth, Queensland

‎Μεγάλωσα σε μια μουσική οικογένεια που ζούσε σε φάρμες γαλακτοκομικών προϊόντων και σιταριού στο Darling Downs. Ο μπαμπάς δεν μπορούσε να διαβάσει ούτε μια νότα μουσικής, ωστόσο έπαιζε σε μερικά μπαρ  με το ακορντεόν και τοMouth Organ. Η μαμά ήταν μια επιτυχημένη παίκτρια βιολιού. 

Έμαθε στην μεγαλύτερη αδερφή μου, την Κέι, κι εμένα να διαβάζουμε μουσική. Η Κέι στο Ακορντεόν κι εγώ στο Μπάντζο Μαντολίνο. Ήμουν καλά, αλλά προτιμούσα να τραγουδάω. Στη Queensland, η οικογένειά μας έκανε συναυλίες για την τοπική κοινότητα με τον μπαμπά και τον αδελφό μου να εκτελούν επίσης διάφορα σκετς κωμωδίας, εγώ να τραγουδάω και να χορεύω (με ανεκπαίδευτο τρόπο). 

Πολύ διασκεδαστικό.‎

‎Μετά το διαζύγιο των γονιών μας, η μαμά και τα τρία αδέλφια μου έφυγαν από τη φάρμα και εγκαταστάθηκαν στο Μάνλυ, η μητέρα μας εργάστηκε σκληρά για να μας υποστηρίξει, και η μουσική ξεχάστηκε. ‎


‎Στην εφηβεία μου,  κρυφά, βρήκα έναν δάσκαλο μουσικής του Μπρίσμπεϊν που πρότεινε να πάω σε μια εκπομπή αναζήτησης ταλέντων. Ο πράκτορας του Μπρίσμπεϊν, η Έλι Λαβέλ με είδε, και μου έκλεισε  την πρώτη μου παράσταση ως Σόλο Καλλιτέχνης με το νέο καλλιτεχνικό όνομα Carol Rogers.


‎Μόνο όταν ο Dave και εγώ μετακομίσαμε στο Blackbutt,  προσέγγισα το Taromeo Country Music Club το 2015 και, με την ενθάρρυνση και την υποστήριξή τους, επέστρεψα κάνοντας αυτό που αγαπώ.‎


‎Κατά τη διάρκεια της συμμετοχής μου σε ένα Φεστιβάλ Κάντρι Μουσικής γνώρισα τη Shaza Leigh. Το αποτέλεσμα είναι το πρώτο μου CD, ηχογραφημένο στο Τάμγουορθ στο LBS Studio, με τους Λίντσεϊ Μπάτλερ, Σάζα Λι, Πέγκι Γκίλχριστ και το πλήρωμα του LBS. Στην υγειά της Κάρολ‎.

Ακούστε το τραγούδι στην Απογευματινό πρόγραμμα του Radio Excaliber






Δεν υπάρχουν σχόλια: