12 Μαΐου 2021

Ellinor Springstrike - "good love"


 ‎Με πάνω από 2,2 εκατομμύρια streams από τα δύο τελευταία singles της, η Ellinor Springstrike είναι ενθουσιασμένη που θα ανακοινώσει την κυκλοφορία του εκπληκτικού νέου της single «Good Love», το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους μεγάλους streaming sites από τις 23 Απριλίου 2021. 

Το «Good Love» παρήχθη από τον πολυβραβευμένο παραγωγό και τραγουδοποιό jimmy Ritchey του Νάσβιλ και γράφτηκε από τον Τζίμι Ρόμπινς (υποψήφιο για Γκράμι και νικητή του βραβείου CMA) Sara Haze και την Aryn Wüthrich. Η κυκλοφορία του "Good Love" αναμένεται να δει την ήδη μετεωρική αύξηση της δημοτικότητας του Ellinor να αυξάνεται ακόμα ακόμα ακόμα πιο με τον πιασάρικο, φρέσκο ήχο του. 

Ο Ellinor λέει: "Είμαι τόσο χαρούμενος που επιτέλους μοιράζομαι αυτό το τραγούδι με όλους." Το Good Love ήταν το πρώτο τραγούδι που επέλεξα να συμπεριλάβω στο επερχόμενο EP. Με άρπαξε αμέσως και μου χαμογέλασε όταν το άκουσα. 

Ήταν ενδιαφέρον να καταγραφεί αυτό κατά τη διάρκεια της κρίσης του Coronavirus, καθώς δεν μου επιτρεπόταν να ταξιδέψω στο Νάσβιλ αυτή τη φορά. Έτσι, έχω δουλέψει μέσω ζωντανής ροής, με τον παραγωγό μου Jimmy Ritchey. Αυτό ήταν διαφορετικό, αλλά έχουμε πολλές διασκεδαστικές αναμνήσεις όπου η τεχνολογία πρέπει να λειτουργεί ή κάποιος ξέχασε ότι ο καθένας μπορεί να ακούσει ο ένας τον άλλον και να ενεργοποιήσει τη βρύση νερού στη μέση της εγγραφής! 

Περάσαμε υπέροχα ηχογραφώντας αυτό το τραγούδι και νομίζω ότι θα ακούσετε αυτό το επιπλέον άγγιγμα διασκέδασης όταν το ακούσετε! 

Ο Jimmy έχει ηχογραφήσει και παράγει τα πάντα στο Νάσβιλ και, όπως και στα προηγούμενα singles μου, έχει προσθέσει αυτή τη μικρή επιπλέον μαγεία στην παραγωγή του που μου δίνει αυτό το συναίσθημα "wow" όταν μου το στέλνει για να το ακούσω. 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό και ελπίζω ότι μπορούμε να μοιραστούμε κάποια "καλά συναισθήματα αγάπης" κατά τη διάρκεια αυτού του καλοκαιριού παίζοντας αυτό το τραγούδι."‎



Website      www.ellinorspringstrike.com
Facebook  www.facebook.com/ellinorspringstrike
Instagram  www.instagram.com/ellinorspingstrike
Twitter       www.twitter.com/ESpringstrike

Δεν υπάρχουν σχόλια: