24 Οκτωβρίου 2021

Narcissist from new American pop sensation Kaylin Vela


 ‎Γεια σας! Το όνομά μου είναι ‎‎Κέιλιν Βέλα!‎‎ Είμαι 18 χρονών, και ζω σε μια μικρή πόλη που ονομάζεται Sharpsburg, κοντά στην Ατλάντα της Τζόρτζια.‎

‎Είμαι τραγουδίστρια και στιχουργός, και οι στίχοι των τραγουδιών μου είναι η αυτοβιογραφία μου. Φιλοδοξώ να γράψω ειλικρινείς και συναισθηματικά σχετικές ιστορίες από τις εμπειρίες της ζωής μου. Τα μουσικά μου στυλ είναι ποπ και indie.‎




‎Πρόσφατα ηχογράφησα το πρώτο μου EP στο Studio City της Καλιφόρνια. Το πρώτο μου ποπ single και μουσικό βίντεο, ‎‎το Daydream‎‎ κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου. ‎‎Ναρκισσιστής,‎‎τραγούδι και μουσικό βίντεο, κυκλοφορεί στις 22 Οκτωβρίου και είναι περισσότερο ένα άγριο, έντονο τραγούδι. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα το ακούσεις!‎


YouTube Instagram Spotify Apple Music

Δεν υπάρχουν σχόλια: