30 Οκτωβρίου 2021

Paul Alexander - Don't Give Up


 Στα τέλη της δεκαετίας του 40 και ως μπαμπάς/πατριός πατέρας τεσσάρων σπουδαίων παιδιών, συμπεριλαμβανομένου του μωρού Γεωργίας που γεννήθηκε τον Οκτώβριο του 2020 και αρραβωνιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2021, έχω ήδη πολλά για τα οποία πρέπει να είμαι ευγνώμων. Άρχισα να παίζω κιθάρα στα 16 μου, αλλά είχα τα πόδια μου γερά στο έδαφος από μικρός, χάρη στη σταθερή ενθάρρυνση του μπαμπά μου. δηλ. «μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις» – π.χ. παίξε κιθάρα και τραγουδήστε – «αλλά παιδεύσου πρώτα… σωστά»!;, Εντάξει μπαμπά, καλό σχέδιο! Μπήκα κατευθείαν στον μεταφορικό ιμάντα της εταιρικής καριέρας από το πανεπιστήμιο και δεν κατάφερα ποτέ να πηδήξω. Μοίρασα επίσης τον χρόνο μου τα τελευταία 25 χρόνια ασκώντας και κατά καιρούς αγωνιζόμενος σε πολεμικές τέχνες, κερδίζοντας ακόμη και 2 Εθνικά πρωταθλήματα στην πορεία. Ωστόσο, δεν σταμάτησα ποτέ να γράφω, να δίνω συναυλίες και να έχω έντονο πάθος για τη μουσική. Έχω γράψει με μερικούς τραγουδοποιούς που πωλούν πλατινένιο τραγούδι, τον Mike Garvin, τον Chris Neil, τον Martin Sutton και έχω υποστηρίξει καλλιτέχνες κορυφαίους στα chart σε ζωντανές εμφανίσεις όπως οι Charlie Dore, The Korgis. Τώρα ήρθε η ώρα να πιέσω τον εαυτό μου εκεί έξω, νιώθω ότι ήρθε η ώρα μου, επιτέλους.

Λοιπόν, είναι πολύ αργά για μένα; Ελπίζω όχι. Η μουσική βιομηχανία έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία 10-15 χρόνια χάρη στο διαδίκτυο. Τα παλιά εμπόδια εισόδου έχουν περάσει, οπότε ίσως με τη σωστή προσέγγιση και πολλή σκληρή δουλειά μπορώ να βρω έναν τρόπο να τα ξεπεράσω. Τελικά η μουσική είναι κάτι που κάνω γιατί μου αρέσει. Γράφω για τον εαυτό μου ανοιχτά και ειλικρινά γιατί είναι η βασική μου μορφή έκφρασης, ένας τρόπος να απελευθερώσω και να εκθέσω τις υποσυνείδητες σκέψεις μου. Μου είπαν ότι έχω το δικό μου μοναδικό στυλ Americana/Folk, ότι τα τραγούδια μου εκθέτουν έναν πραγματικά ευαίσθητο καλλιτέχνη με μελωδίες και στίχους που κόβουν κατευθείαν μέχρι τον πυρήνα. Με έχουν συγκρίνει φωνητικά με τον Don Henley, τον Richard Marx και τον Bryan Adams. Ταπεινωτικό σίγουρα.

Οι επιρροές μου είναι ποικίλες και περιλαμβάνουν Rock συγκροτήματα όπως οι Led Zep έως ACDC έως Queen, αμερικανικά ποπ ροκ συγκροτήματα όπως οι Train και Vertical Horizon, τραγουδοποιοί όπως ο Shawn Mullins έως ο Joni Mitchel, οι λαϊκοί τραγουδιστές όπως η Cara Dillon και ακόμη και η κλασική μουσική. Η ποικιλία στη γεύση προέρχεται επίσης από το να παίζεις διαφορετικά όργανα όπως κιθάρα και πιάνο, θέλοντας να καταλάβεις ένα υπέροχο τραγούδι και να το παίξεις. Σίγουρα επεκτείνω το είδος Americana σε πολλές κατευθύνσεις με στοιχεία ποπ, φολκ, μπλουζ, κάντρι, ακόμα και ροκ, αλλά η Americana έχει εξελιχθεί για να γίνει ένας όρος-ομπρέλα για έναν συνδυασμό όλων αυτών των πραγμάτων, οπότε πιστεύεις ότι είναι όπως θα έπρεπε.

Το ντεμπούτο μου σόλο σινγκλ κυκλοφόρησε την 1η Αυγούστου 2020. Feel Your Heart Come Alive, για κάποιον που είναι γεμάτος πάθος, αγάπη, ελπίδες και όνειρα αλλά συγκρατείται λόγω του φόβου της απόρριψης ή της κρίσης που έγινε αποδεκτό. Είχε πάνω από 31.000 περιστροφές στο Spotify και το βίντεο έχει παιχτεί 23.000 φορές στο YouTube.

Το δεύτερο single μου Hell Yeah από το ομώνυμο EP έτυχε επίσης θετικής υποδοχής. Είχαμε μερικές πολύ ωραίες γραφές για τα σινγκλ και το EP και ήμασταν EP της εβδομάδας στο Blues and Roots Radio και εξακολουθούμε να συμμετέχουμε στην πρώτη δεκάδα τους.

Κυκλοφόρησα επίσης ένα ειδικό τραγούδι στις αρχές του 2021. Το 'Carry On' είναι ένας φόρος τιμής στον Joss Spurway, φίλο ενός φίλου που δυστυχώς σκοτώθηκε σε ένα ελαφρύ αεροπορικό δυστύχημα στην Αυστραλία το 2017. Μου έδωσε έμπνευση να γράψω το τραγούδι μετά από συνάντηση με μερικές από τις φίλες της που μιλούσαν για εκείνη με τόσο αγάπη και πάθος που ένιωσα υποχρεωμένος να πω την ιστορία. Είναι μια μπαλάντα για πιάνο με νόημα. Είχα μερικά καταπληκτικά σχόλια από τους φίλους της, ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία.

Το επερχόμενο ντεμπούτο άλμπουμ με τίτλο 'Sunshine After The Rain' αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 30 Ιουλίου 2021. Το άλμπουμ είναι μια υλοποίηση ενός ονείρου ζωής να κυκλοφορήσω ένα σόλο άλμπουμ με τα δικά μου τραγούδια, που παράγονται με τον τρόπο που ήθελα να ακούγονται πλήρως παραγωγή. Έκανα συμπαραγωγή του άλμπουμ με τον Damon Sawyer που διευθύνει το Crescent Studio στο Swindon όπου ηχογραφήσαμε το άλμπουμ. Είναι επίσης επαγγελματίας ντράμερ και άνθρωπος με 6η αίσθηση για τον ήχο, ο οποίος ήταν αναπόσπαστο μέρος της κατασκευής του άλμπουμ και της ζωής του οράματός μου. Βοήθησε επίσης να οργανωθεί η παρουσία των εκπληκτικών μουσικών συνεδριάσεων, συμπεριλαμβανομένων των Jeremy Stacey (Noel Gallagher, Robbie Williams & Ryan Adams), Rob Brian (Goldfrapp, Simple Minds, Peter Gabriel) και Simon Johnson (Tom Jones, James Morrison, Lana Del Ray).

Για μένα η συλλογή των τραγουδιών σε αυτό το άλμπουμ είναι μια ειλικρινής έκφραση της μουσικής, μερικές φορές διασκεδαστική και ανεβαστική, μερικές φορές βαθιά συναισθηματική και δυνατή. Έχω συμπεριλάβει εκείνα τα τραγούδια που έχουν κάποιο ιδιαίτερο νόημα για μένα ή που έχουν χτυπήσει πραγματικά τους ανθρώπους στο παρελθόν σε ζωντανές εμφανίσεις.

Συνοψίζοντας, η μουσική είναι το πάθος μου και κάτι που αγαπώ πραγματικά. Ποια είναι η φιλοδοξία μου για τη μουσική μου και για τον εαυτό μου; Ότι τα τραγούδια μου έρχονται σε επαφή με τον κόσμο κατά κάποιο τρόπο (συγγνώμη για το λογοπαίγνιο) και ότι ο κόσμος εκτιμά τα τραγούδια και τη μουσική και ότι ελπίζω να σημαίνει κάτι και για αυτούς.




Δεν υπάρχουν σχόλια: