13 Οκτωβρίου 2021

She Knows from South African Blues Rocker Kenny Hughes and Evert Snyman


 Το She Knows είναι για τη Γη και τα μεγαλεπήβολα τέσσερα στοιχεία της. Ο Kenny λέει ότι «Μεγαλώνοντας, ήμουν μεγάλος θαυμαστής της σειράς κινουμένων σχεδίων‘ Avatar - The Last Airbender ’που αναφέρεται στη δύναμη των στοιχείων Νερό, Γη, Φωτιά και Αέρας. Το βαθύτερο νόημα πίσω από το She Knows είναι ότι η Ανθρωπότητα πιστεύει ότι είμαστε ανώτερες από τη φύση, αλλά είμαστε καταδικασμένοι να αποτύχουμε εάν δεν λάβουμε υπόψη τις προειδοποιήσεις (μυστικά) της Γης. Το μυστικό που ... She knows! ».





 Ο παραγωγός και καλλιτέχνης Evert Snyman προσθέτει ότι «Ο ασυνήθιστος στίχος 3 φράσεων κάνει το She Knows great, γιατί συνεχίζεις να σκέφτεσαι ότι θα μπει στο ρεφρέν νωρίτερα και όταν νομίζεις ότι θα υπάρξει μια τέταρτη φράση ... το ρεφρέν χτυπάει! Ένα από τα αγαπημένα μου μέρη του τραγουδιού είναι το πώς τα ντραμς στους στίχους μοιάζουν με ένα συνεχές drum roll, αλλά απλοποιείται όταν πρόκειται για το ρεφρέν, κάτι που κατά τη γνώμη μου κάνει τη φωνή του Kenny να ξεχωρίζει περισσότερο στο ρεφρέν. Ο Kenny και εγώ μοιραστήκαμε επίσης τα Bass καθιστώντας το τραγούδι ακόμα πιο σφιχτό.



Ηχογραφήσαμε Το She knows την επόμενη μέρα του Run along. Ο ντράμερ μου, ο Τιμ, μπήκε μετά την ηχογράφηση του Run along και με ξεσήκωσε για τον τρόπο που μπορεί πάντα να λέει ότι είμαι στα ντραμς, οπότε υποθέτω ότι το πήρα στο μυαλό μου και επικεντρώθηκα στο να κάνω τα ντραμς διαφορετικά από το πώς παίζω συνήθως. Συνολικά, το τραγούδι βγήκε υπέροχο. Όπως έχω ξαναπεί, ο Kenny έχει υπέροχη φωνή και αυτό το αγόρι ξέρει πώς να κάνει μια κιθάρα προέκταση του σώματός του και φέρνει πάντα κάτι καινούργιο στο τραπέζι με κάθε τραγούδι που φέρνει στο στούντιο ».


Δεν υπάρχουν σχόλια: