04 Δεκεμβρίου 2021

Fear Of Falling Release Turning Point Album

 ‎Ίσως η μεγαλύτερη ροκ μπάντα στη Νότια Αφρική είναι αυτή τη στιγμή ‎‎οι FEAR OF FALLING‎‎ και ετοιμάζεται να πάει τα πράγματα σε ένα άλλο επίπεδο με την κυκλοφορία του άλμπουμ τους TURN ‎‎POINT‎

‎Το ταλέντο, του ντράμερ Dale Schnettler (Prime Circle), του τραγουδιστή Jack Atlantic, του κιθαρίστα Lloyd Timke, του μπασίστα Brendon McCaig (Εσείς, Εγώ και η Αρμονία) έχουν εργαστεί σκληρά για την προετοιμασία του ‎‎TURN POINT‎‎ που ακολουθεί το καυτό  ντεμπούτο τους EP ‎‎BREAKING POINT‎‎ (κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2021)‎


‎Το πρώτο single ‎‎SUNRISE‎‎ έχει ήδη λάβει καλά την παρουσία του σε παγκόσμιους σταθμούς όπως το Kerrang Radio, το Wacken Radio και την επίτευξη θέσεων σε διαγράμματα όπως τα Ανεξάρτητα Μουσικά Τσαρτ του Ηνωμένου Βασιλείου, το Banks Radio Australia, το Banger Music και το MIX FM SA Top 40‎


‎ΤΟ TURN POINT ‎‎είναι μια επιβλητική κολεκτίβα ροκ και εναλλακτικών κομματιών που φαίνονται να εκτοξεύουν αυτό το ταλαντούχο κουαρτέτο στο μεγαλύτερο Rock Band στη Νότια Αφρική και πέρα από ... ‎



‎Ο τραγουδιστής Jack Atlantic, μοιράζεται ότι: "Μερικές μέρες η μόνη μου απόδραση είναι να πάω για ένα ‎‎DRIVE‎‎. Τον τελευταίο καιρό νιώθω ότι το πάθος μου για τη ζωή έχει ‎‎εξαφανιστεί,‎‎ και ότι σιγά σιγά ‎‎πέφτω‎‎ σε μια σκοτεινή άβυσσο από την οποία δεν μπορώ να ξεφύγω. Αλλά, και πάλι θα συνεχίσω να παλεύω, και ‎‎δεν θα αφήσω να περάσει με την ελπίδα ότι το αυριανό ‎‎SUNRISE‎‎ θα φέρει φως στις σκοτεινές γωνιές της ψυχής μου. Ο κόσμος συνεχίζει να ‎‎με καταρρέει‎‎ και οι καρδιές τους είναι γεμάτες ‎‎μίσος,‎‎και όμως, βάζω ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου. Έτσι θα νιώθω μέχρι το ‎‎τέλος των ημεδαπών;‎‎ Προς το παρόν, θα συνεχίσω να πιέζω, μέχρι να συναντήσω τελικά τον δημιουργό μου και να πάω ‎‎σπίτι."‎


Lloyd Timke (Guitar)

Δεν υπάρχουν σχόλια: