03 Ιανουαρίου 2022

Mel Maryns - Bluff

 ‎‎Η Mel Maryns είναι τραγουδοποιός / τραγουδίστρια και ζει στο Κορκ της Ιρλανδίας. Μελ Μέρινς Πλήρες όνομα είναι Μελίσα Μαρίνς ντε Κουέιροζ Φερέιρα.

Επιπλέον, τραγουδάει από τότε που ήταν μικρό παιδί, ο πατέρας της συνήθιζε να παίζει κιθάρα και υπήρχε πάντα μουσική στο σπίτι, τραγουδούσαν πάντα μαζί και η Mel Maryns είχε πάντα αυτό το πολύ καλό συναίσθημα όταν συνήθιζε να τραγουδά σαν να ήταν το πεπρωμένο της. Η Mel Maryns άρχισε να γράφει τα δικά της τραγούδια,  έμαθε πώς να παίζει πιάνο διδάσκοντας τον εαυτό της και παρακολουθώντας βίντεο στο YouTube.‎


‎Το 2018 η Mel Maryns αποφάσισε να κάνει ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα της, καθώς ξεκίνησε το Busking (street performance) στους δρόμους της οδού Saint Patrick, cork και Grafton street του Δουβλίνου. Την πρώτη φορά που η Mel Maryns τραγούδησε στους δρόμους (busker), συνειδητοποίησε ότι το τραγούδι ήταν το πάθος της.‎


‎Άρχισε να έχει πολλές απόψεις για τα τραγούδια της, καθώς δεν είναι σαν οποιαδήποτε άλλη Pop Music στις μέρες μας. Η Mel Maryns εύχεται να είχε γεννηθεί τη δεκαετία του '80. Είναι εμπνευσμένη από καλλιτέχνες όπως οι Guns and Roses, Skid Row, Evanescence, Bon Jovi και θέλει απλά ο κόσμος να ακούσει τη μουσική της και να εμπνεύσει τους ανθρώπους.‎


‎Η Mel Maryns πάντα πίστευε στην αρχή της «επανάληψης σε κάνει τέλεια» και συμμετείχε σε διαγωνισμούς τραγουδιού, οι οποίοι τελικά άνοιξαν νέες πόρτες στην καριέρα και την εμπειρία της.‎


‎"Γράφω ό,τι αισθάνεται η καρδιά μου. Ξεκινάω με τη μελωδία, μετά με αυτό που θέλω να πω, και μετά γράφω τους στίχους. Βρίσκω έμπνευση σε όλα ακόμα και όταν έχω μια κακή μέρα, που με οδηγεί να γράφω θλιβερά συναισθηματικά τραγούδια. Είναι πολύ σπάνιο για μένα να μην έχω έμπνευση, καθώς ακούω πάντα μουσική και διάβασμα.‎

‎Έχω γράψει όλα τα τραγούδια μου μόνη μου. Είμαι πολύ δημιουργικός άνθρωπος και μου αρέσει να γράφω. Το γεγονός ότι μπορείς να βάλεις τα συναισθήματά σου σε λέξεις και μελωδίες είναι το παν για μένα."‎



Δεν υπάρχουν σχόλια: