25 Φεβρουαρίου 2022

Ed Sheeran θρηνεί το θάνατο του Jamal Edwards με σπαρακτικό αφιέρωμα‎

‎Ο Εντ Σίραν θρηνεί την απώλεια του φίλου του, πρωτοπόρου ιδρυτή και Διευθύνοντος Συμβούλου του SBTV Τζαμάλ Έντουαρντς, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 31 ετών την Κυριακή (20 Φεβρουαρίου).‎


‎Ο Ed Sheeran συμμετέχει στα βραβεία BRIT 2022 στην O2 Arena στις 8 Φεβρουαρίου 2022 στο Λονδίνο.‎


‎Ο Εντ Σίραν‎‎ θρηνεί την απώλεια του φίλου του, πρωτοπόρου ιδρυτή και Διευθύνοντος Συμβούλου του ‎‎SBTV ‎‎Τζαμάλ Έντουαρντς, ο οποίος ‎‎πέθανε σε ηλικία 31 ετών την Κυριακή‎‎ (20 Φεβρουαρίου).‎


‎"Δεν έχω δημοσιεύσει τίποτα γιατί δεν μπορώ να βρω τις λέξεις, δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν ξέρω τι να πω", έγραψε ο τραγουδιστής μαζί με μια φωτογραφία του ντουέτου μέσω Instagram την Τετάρτη (23 Φεβρουαρίου). "Ο Τζαμάλ είναι αδερφός μου. Το φως του έλαμψε τόσο φωτεινά. Το χρησιμοποίησε μόνο για να φωτίσει τους άλλους και ποτέ δεν ζήτησε τίποτα σε αντάλλαγμα. Ένα φως αστεριών λάμπει για εκατομμύρια χρόνια μετά την αναδρομή τους, και η θέλησή του θα συνεχίσει να φωτίζει κάθε σκοτεινή στιγμή, είμαστε όλοι μάρτυρες της δύναμής του. Δεν θα ήμουν εδώ χωρίς αυτόν, επαγγελματικά και προσωπικά. Δεν θα υπάρξει ποτέ κάτι κοντά σε αυτό που είναι, αλλά είμαι τόσο ευγνώμων που υπήρξα μέσα στην τροχιά του. Αδερφέ μου, έλα."‎



 ‎Μια αγρυπνία υπό το φως των κεριών πραγματοποιήθηκε για τον μεγιστάνα της μουσικής γύρω από μια τοιχογραφία αφιερωμένη σε αυτόν στην πατρίδα του, το Acton της Αγγλίας.‎


‎Μιλώντας στο ‎‎Good Morning Britain‎‎ νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η μητέρα του Έντουαρντς Μπρέντα δήλωσε ότι ήταν «εντελώς συντετριμμένη» από το θάνατο του γιου της.‎


‎Πρόσθεσε σε δήλωση που μοιράστηκε με την εκπομπή ότι το τραγούδι της πέθανε "μετά από ξαφνική ασθένεια", προσθέτοντας: "Εγώ, η αδελφή του Τανίζα και η υπόλοιπη οικογένεια και οι φίλοι του είναι εντελώς συντετριμμένοι. Ήταν το κέντρο του κόσμου μας."‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: