17 Φεβρουαρίου 2022

Emeli Sande to release new LP in May


 ‎Η Emeli Sande ανακοίνωσε το νέο της άλμπουμ, "Let's Say For Instance". ‎


‎Η 34χρονη τραγουδίστρια αποχώρησε από τη μεγάλη δισκογραφική εταιρεία EMI μετά από μια δεκαετία πέρυσι.  Η Σκωτσέζα σταρ πρόκειται να κυκλοφορήσει τη συνέχεια της «Real Life» του 2019 στην ανεξάρτητη εταιρεία Chrysalis Records στις 6 Μαΐου.‎


‎Σε δήλωσή της στο Variety ανέφερε: «Είμαι τόσο περήφανη για αυτό το άλμπουμ και ανυπομονώ να το κυκλοφορώ. Έχω νιώσει ελεύθερη να εκφραστώ πιο φυσικά τόσο λυρικά όσο και μουσικά σε αυτό το άλμπουμ και η επιθυμία μου είναι ότι θα είναι μια αναζωογονητική εμπειρία για κάθε ακροατή και ότι θα με γνωρίσουν σε πολύ βαθύτερο επίπεδο." ‎


‎Ο Tim Parry της Big Life Management σχολίασε: «Η Emeli είναι ένας υπέροχος καλλιτέχνης και έχει κάνει έναν λαμπρό δίσκο με τον οποίο όλοι μας στο Big Life είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που συμμετέχουμε. Ήταν χαρά μου να την βλέπω να πραγματοποιεί το δημιουργικό της όραμα με τόσο τολμηρό και αυθεντικό τρόπο με αυτό το άλμπουμ και να συνεργάζεται με τη μεγάλη ομάδα της Chrysalis Records που μοιράζεται το πάθος μας για αυτή την εκπληκτική συλλογή τραγουδιών. ‎


‎Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Chrysalis  Jeremy Lascelles πρόσθεσε: «Η Emeli έχει επαινεθεί ευρέως, και δικαίως, ως τραγουδίστρια παγκόσμιας κλάσης. Αλλά αυτό το άλμπουμ δείχνει επίσης τη δύναμη και το εύρος των ταλέντων της στη συγγραφή τραγουδιών - είναι γεμάτο από την αρχή μέχρι το τέλος με υπέροχα τραγούδια. Και πάνω απ' όλα η καθαρή μουσικότητά της, η τέχνη της, λάμπει παντού. Είναι μεγάλη μας τιμή που επέλεξε την Chrysalis ως την ετικέτα για να τη βοηθήσει να το βγάλει στον κόσμο». ‎


‎Η Emeli παραδέχτηκε προηγουμένως ότι «αμφέβαλε» αν θα έπρεπε να συνεχίσει ως μουσικός, ενώ πάλευε με το άγχος και την κατάθλιψη μετά τον χωρισμό της από τον Adam Gouraguine το 2013.


‎Είπε: «Αμφέβαλα αν ήθελα να συνεχίσω να είμαι μουσικός. Αμφισβήτησα αν ο κόσμος ήθελε να με ακούσει, γιατί ο κόσμος έλεγε ότι ήμουν στην τηλεόραση πάρα πολύ. Οι άνθρωποι είπαν ότι ήμουν σε υπερ-έκθεση, και μετά σκέφτηκα, "Ίσως δεν έχω θέση σε αυτή τη μουσική βιομηχανία, και αν οι άνθρωποι δεν θέλουν να το ακούσουν, τι να κάνω;" ‎


‎"Περνούσα τον χωρισμό μου, και πραγματικά προσπαθούσα να πάρω το κεφάλι μου από τη μουσική βιομηχανία και κάθισα σε αυτό. ‎


‎"Ήταν όλα μαζί, και έχασα την αυτοπεποίθησή μου. Παρόλο που ήμουν ντροπαλή όταν ήμουν παιδί, ήμουν πολύ σίγουρη για το τι ήθελα να κάνω, και δούλεψα για να προσπαθήσω να το πραγματοποιήσω. ‎


‎"Το πιο λυπηρό μέρος, όταν κάποιος υποφέρει έτσι, είναι ότι χάνεις τη φυσική σου προσωπικότητα και η αυτοπεποίθηση φεύγει." ‎


‎Η Emeli θα ξεκινήσει περιοδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2022 για την υποστήριξη του νέου LP. ‎



Η hitmaker του "Beneath Your Beautiful" θα ερμηνεύσει τόσο με το πλήρες συγκρότημά της, όσο και με επιλεγμένες ημερομηνίες σόλο σόου πιάνου, που ξεκινούν στις 16 Μαΐου στη Γλασκώβη, πριν κατευθυνθούν προς το Λιντς, το Μπέρμιγχαμ, το Μάντσεστερ, το Λονδίνο και την Ευρώπη. ‎


‎Τα εισιτήρια θα διατίθενται μέσω προπώλησης από την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου και σε γενική πώληση στις 10 π.μ. την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου. Κατευθυνθείτε προς livenation.co.uk για τις πλήρεις ημερομηνίες και τα εισιτήρια. ‎


‎Η λίστα κομματιών για το "Let’s Say For Instance" είναι:‎


1. 'Family'

2. 'Look What You’ve Done (with Jaykae)'

3. 'July 25th'

4. 'Oxygen'

5. 'Summer'

6. 'My Pleasure'

7. 'There Isn’t Much'

8. 'September 8th'

9. 'Look In Your Eyes'

10. 'Ready To Love'

11. 'Wait For Me'

12. 'Another One'

13. 'Yes You Can'

14. 'Brighter Days'

15. 'Super Human'

16. 'World Go Round'


Δεν υπάρχουν σχόλια: