20 Φεβρουαρίου 2022

Frank Turner claims his first ever UK Number 1 album

‎Ο Φρανκ Τέρνερ εξασφαλίζει την Νούμερο 1 θέση αυτή την εβδομάδα, καθώς το FTHC βασιλεύει στο Επίσημο Άλμπουμ. ‎

‎Αποδεικνύοντας ότι τα καλά πράγματα έρχονται σε εκείνους που περιμένουν, το ένατο άλμπουμ του Frank FTHC (μια αρχική θέση για τον Frank Turner Hardcore) επιτυγχάνει τη νίκη του τσαρτ με σχεδόν 90% φυσικές πωλήσεις. ‎


‎Ο δίσκος είναι το best seller της εβδομάδας στα ανεξάρτητα δισκοπωλεία του Ηνωμένου Βασιλείου, στην κορυφή του Επίσημου Chart Chart chart και του Επίσημου Chart Άλμπουμ Βινυλίου. ‎


‎Πριν από σήμερα, ο Frank έχει επιτύχει οκτώ top 75 άλμπουμ με το πιο πρόσφατο, το No Man's Land του 2019, να κορυφώνεται στο Νούμερο 3. ‎


‎Αποδεχόμενος το επίσημο βραβείο του άλμπουμ Νούμερο 1 από την Επίσημη Εταιρεία Charts στο Clapham Grand του Λονδίνου, ο Frank Turner είπε στο OfficialCharts.com: ‎

‎"Το να πάρω ένα άλμπουμ Νο1 είναι τρελό, δεν είναι κάτι που πίστευα ποτέ ότι θα μου συμβεί και συνέβη στο ένατο άλμπουμ μου. Αυτό είναι ιδιαίτερα τρελό και φοβερό, και είμαι περήφανος γι 'αυτό. Είναι αρκετά ταιριαστό ότι, από όλα τα ρεκόρ που έχω βγάλει, αυτό είναι που πήρε το Νο1 τρόπαιο. Είμαι πολύ περήφανος για το ρεκόρ, είναι ένας πιο έντονος, πιο προσωπικός δίσκος. ‎

‎ ‎

‎"Σε αυτό το σημείο της καριέρας μου πρέπει να σκάψω βαθιά για να αποδείξω στον εαυτό μου και σε όλους τους άλλους ότι έχω ακόμα λόγο να κάνω δίσκους και να κάνω τέχνη, και αυτό το βραβείο Νο1 είναι μια πολύ καλή δικαιολογία για αυτό. ‎

‎ ‎

‎"Γνωρίζω πολύ οδυνηρά ότι δεν το έκανα μόνος μου, οπότε δεν είναι μόνο η μπάντα, η δισκογραφική και ο διευθυντής μου. Είναι όλοι όσοι πήραν ένα αντίγραφο. Είμαι απίστευτα ευγνώμων, σας ευχαριστώ πολύ." ‎

‎ ‎‎ ‎

‎Το ένατο άλμπουμ του Φρανκ ολοκληρώθηκε πριν από τις νέες top 5 συμμετοχές από το τέταρτο άλμπουμ του alt-J The Dream (3) και το συνεργατικό άλμπουμ των Slash και Myles Kennedy 4. ‎

‎ ‎

‎Αλλού στο Top 10, ο James Morrison κάνει το ντεμπούτο του στο Νούμερο 6 με τις Μεγαλύτερες Επιτυχίες – μια συλλογή από τα μεγαλύτερα τραγούδια του που επαναεκτελέστηκαν. Το 2005 του Eminem έκδοση Curtain Call - Οι επιτυχίες στο Top 10 στο Νούμερο 8 μετά την εμφάνιση του ράπερ στο Super Bowl Εμφάνιση Ημιχρόνου αυτής της εβδομάδας. Το άλμπουμ 8x Platinum εμφανίστηκε για τελευταία φορά στο Top 10 το 2006. ‎


‎Εν τω μεταξύ, το γεννημένο στο Μπρούκλιν συγκρότημα Big Thief είναι μια νέα καταχώρηση στο Νούμερο 15 με το τέταρτο στούντιο άλμπουμ τους Dragon New Warm Mountain I Believe in You, ενώ το μεταθανάτιο ομώνυμο άλμπουμ της Viola Beach είναι μια επανεισαγωγή στο Νούμερο 23 αφού έγινε διαθέσιμο σε βινύλιο για πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα. Η παραλία Viola εξασφάλισε επίσης μια θέση αριθμού 3 τόσο στο επίσημο διάγραμμα λευκωμάτων καταστημάτων αρχείων όσο και στο επίσημο διάγραμμα λευκωμάτων βινυλίου. ‎


‎Αλλού στο Top 40, το τρίτο στούντιο άλμπουμ του κιθαρίστα των Pearl Jam Έντι Βάντερ Earthling είναι μια νέα καταχώρηση στο Νούμερο 36. ‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: