24 Φεβρουαρίου 2022

Haters - Kaylin Vela


 ‎Γεια σας! Το όνομά μου είναι ‎‎Κέιλιν Βέλα‎‎! Είμαι 18 χρονών, και ζω σε μια μικρή πόλη που ονομάζεται Sharpsburg, κοντά στην Ατλάντα της Τζόρτζια. Είμαι τραγουδίστρια και στιχουργός, και οι στίχοι των τραγουδιών μου είναι η αυτοβιογραφία μου. Φιλοδοξώ να γράψω ειλικρινείς και συναισθηματικά σχετικές ιστορίες από τις εμπειρίες της ζωής μου.‎

‎Πρόσφατα ηχογράφησα το πρώτο μου EP στο Studio City της Καλιφόρνια τον Σεπτέμβριο του 2021. Μέχρι στιγμής, έχω κυκλοφορήσει τέσσερα ποπ singles: Το πρώτο μου ποπ single, ‎‎το Daydream‎‎ κυκλοφόρησε στις 27 Σεπτεμβρίου 2021.

Το δεύτερο ποπ single μου, ‎‎το Narcissist‎‎, κυκλοφόρησε στις 22 Οκτωβρίου 2021. ‎‎Το Angels at Your Door‎‎ κυκλοφόρησε στις 19 Νοεμβρίου 2021. Το πιο πρόσφατο single μου ‎‎Never Let You Go‎‎ κυκλοφόρησε στις 14 Ιανουαρίου 2022.‎

‎Πρόσφατα ταξίδεψα πίσω στο Studio City, CA κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας του Ιανουαρίου 2022 και ηχογράφησα το δεύτερο EP μου. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα ακούσεις ‎‎τους Haters‎‎ τώρα! ‎‎Το Haters‎‎ είναι ένα αισιόδοξο και άγριο τραγούδι για να σας ενδυναμώσει ενάντια στους haters σας.‎



InstagramTwitterFacebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: