19 Φεβρουαρίου 2022

Kelly Clarkson files to drop surname from legal name

‎Η Κέλι Κλάρκσον κατέθεσε έγγραφα για να αλλάξει νόμιμα το όνομά της σε Κέλι Μπράιαν.‎

‎ Σύμφωνα με το The Blast, η εκτελεστής του "Because of You" κατέθεσε χαρτιά τη Δευτέρα εκφράζοντας την επιθυμία της να αφήσει το επώνυμό της, Κλάρκσον, και να γίνει γνωστή με το μικρό και μεσαίο της όνομα Κέλι Μπράιαν. ‎

‎ Εξηγώντας τον λόγο πίσω από το αίτημά της, έγραψε: «Επιθυμία να αλλάξω το όνομά μου. Το νέο μου όνομα αντικατοπτρίζει πληρέστερα αυτό που είμαι."‎

‎ Η Κέλι υποβλήθηκε σε αλλαγή ονόματος πέρυσι, όταν ένας δικαστής της επέτρεψε να αφήσει το "Blackstock" από το παρατσούκλι της και αποκατέστησε τον νόμιμο τίτλο της στην Κέλι Κλάρκσον μετά το διαζύγιό της από τον Μπράντον Μπλάκστοκ. ‎


‎ Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η τραγουδίστρια αναγκάστηκε να εμφανιστεί στο The Kelly Clarkson Show καθώς ήταν σε καραντίνα με τα παιδιά τους Ρίβερ, επτά ετών, και Ρέμινγκτον, πέντε ετών.‎


‎ Εμφανιζόμενη στην κάμερα φορώντας μια ρόμπα και χωρίς μέικερ και μια μάσκα ύπνου στο κεφάλι της, η Kelly αστειεύτηκε με την οικοδέσποινα Taraji P. Henson, "Μερικές φορές οι γυναίκες δεν σηκώνονται. Μερικές φορές πέφτουμε."‎


‎ "Νόμιζα ότι είχαμε τελειώσει με την καραντίνα και είμαι τόσο κουρασμένη", πρόσθεσε. "Έσπασα σαν καρφί. Είμαι τόσο διαλυμένη. Αυτό είμαι εγώ σπασμένη. Το γάλα αμυγδάλου μου μόλις έληξε. Αμερική, έτσι μοιάζω."‎


‎ Δεν είπε ότι η καραντίνα της σχετίζεται με τον Covid-19, αλλά είπε: «Δεν είμαι καν άρρωστη. Είναι τόσο παράξενο. Τέλος πάντων, το κρατάμε ασφαλές."‎


‎ Το αστέρι του Αμερικανικού Ειδώλου ήταν φιλοξενούμενη στο The Kelly Clarkson Show την Τετάρτη.‎

Δεν υπάρχουν σχόλια: