17 Φεβρουαρίου 2022

Nick Cannon pines for ex-wife Mariah Carey in new song Alone

‎Nick Cannon τραγουδάει για την πρώην σύζυγο Mariah Carey το νέο του τραγούδι Alone

‎Ο Νικ Κάνον υπαινίσσεται ότι θέλει να τα ξαναβρεί με την πρώην σύζυγό του Μαράια Κάρεϊ στο νέο του κομμάτι Μόνος.‎

‎ Για τον εορτασμό της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου τη Δευτέρα, ο οικοδεσπότης του Wild 'n Out κυκλοφόρησε το κομμάτι, το οποίο αποτελεί "ωδή" στην πρώην σύζυγό του και χαρακτήρισε τα συναισθήματα του Κάνον "για τη Μαράια και τον χωρισμό τους", σύμφωνα με δελτίο Τύπου από το People.‎


‎ Στους στίχους, ο 41χρονος, ο οποίος περιμένει το όγδοο παιδί του, αναδύεται για την πρώην του, αλλά καθιστά σαφές ότι θα μείνει μακριά καθώς έχει σχέση με τον χορευτή Μπράιαν Τανάκα. ‎


‎ "Πρώτα απ' όλα, θα πω ότι δεν έχω τίποτα άλλο παρά αγάπη για σένα", τραγουδάει ο Κάνον. "Τίποτα άλλο εκτός από αγάπη, Ίμμα μείνε μακριά, δεν προσπαθώ να στο κάνω, κρατάω αποστάσεις, μένω στη λωρίδα μου, γιατί ξέρω ότι έχεις άντρα, είναι λίγο αργά."‎


‎ Σε έναν άλλο στίχο, συνεχίζει: «Λέω ότι είμαι εντάξει όταν ξέρω ότι μου λείπει, θα τα άλλαζα όλα για την υπόθεση, αν μπορούσα να σε έχω πίσω, αν μπορούσα να επιστρέψω εκεί που ξεκινήσαμε, ξέρω ότι πρέπει να είσαι νέος άνθρωπος, οπότε μένω μακριά, δεν μπλέκομαι στη μέση, μένω μόνος, προσπαθήστε να το παίξετε με ασφάλεια, αλλά αυτές οι αναμνήσεις, δεν μπορώ να σβήσω." ‎


‎ Αργότερα στο τραγούδι, ο Cannon αναγνωρίζει ότι η Carey είναι πιθανώς καλύτερα χωρίς αυτόν, καθώς εξακολουθεί να ζει έναν άγριο τρόπο ζωής. ‎


‎ "Όσο κι αν σε θέλω πίσω, είναι καλύτερα εκεί που είσαι εσύ, γιατί ακόμα τρέχω στους δρόμους, είμαι ακόμα στα σεντόνια, έχω μωρά, μοντέλα και τραγουδιστές και ηθοποιούς που λένε ότι είναι έγκυες από μένα", τραγουδάει. "Πρέπει να πληρώνω 10.000 δολάρια την εβδομάδα, φροντίζω τα ψιλά μου, τώρα δεν ανησυχείς όταν σέρνομαι, έχεις έναν άντρα δίπλα σου όταν κοιμάσαι."‎


Ο Cannon και η Carey, οι οποίοι μοιράζονται τα 10χρονα δίδυμα Μαροκινά και Μονρόε, παντρεύτηκαν μεταξύ 2008 και 2016. ‎


‎ Αυτή τη στιγμή περιμένει το όγδοο παιδί του, το πρώτο του με το μοντέλο Bre Tiesi. Έχει επίσης δύο παιδιά με την Μπρίτανι Μπελ και δίδυμα με την DJ Άμπι Ντε Λα Ρόζα. Ο γιος του με την Αλίσα Σκοτ βρήκε τραγικό θάνατο σε ηλικία πέντε μηνών τον Δεκέμβριο.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: