28 Μαρτίου 2022

Andrew Lloyd Webber: «Ψάχνω τώρα για κάτι άλλο να γράψω»‎

‎Χθες το πρωί στο Fitzy &Wippa, ο θρυλικός συνθέτης Andrew Lloyd Webber μπήκε στο στούντιο. Ο Άντριου μιλάει για τα μιούζικαλ που εύχεται να έγραφε, για τις δικές του συνθέσεις  και την Judy Garland να τα ερμηνεύει όταν έγινε μεταφορά για την Εβίτα. ‎

‎ ‎‎Ο Andrew Lloyd Webber μιλάει για τα μιούζικαλ που θα ήθελε να γράψει και πώς  αρχίζει να γράφει μια ιστορία. ‎

‎ ‎‎Wippa ναι, αλλά όταν κοιτάζουμε, ξέρετε, τη μουσική σας όλα αυτά τα χρόνια, και όλοι μεγαλώσαμε με το Cats, φυσικά, και το Φάντασμα της Όπερας και την Εβίτα, φυσικά το Starlight Express αυτό που κάνατε ήταν το ένα μεγάλο μουσικό επίτευγμα, εννοώ,  ότι έχετε δημιουργήσει, την ιστορία και μια κληρονομιά με τη μουσική σας. Απλά είναι μέρος της ζωής όλων. Αυτό πρέπει να σημαίνει πολλά για σένα να βλέπεις ανθρώπους να το απολαμβάνουν ακόμα μετά από τόσα χρόνια.

‎ ‎

Webber, είναι φανταστικό. Θέλω να πω, αλλά μου αρέσει να συνεχίζω. Ναι, αυτό είναι, ξέρεις, το να μεγαλώνεις. Έκανα μεγάλη επιτυχία, που είναι η δική μου εκδοχή της Σταχτοπούτας. Έτσι συνεχίζει το επόμενο πράγμα που  είναι να πάει  στο Μπρόντγουεϊ. Και μετά ξέρεις, τώρα ψάχνω κάτι άλλο να γράψω. ‎

‎ ‎

SARAH MCGILVRAYΤι γίνεται με το Φάντασμα της Όπερας; Επειδή ζω για το Φάντασμα της Όπερας. Το λατρεύω. Το λατρεύω. Μου αρέσει τόσο πολύ όταν έγινε ταινία. Σε τι εμπλέκεσαι σ' αυτή τη διαδικασία; ‎

‎ ‎

Webber ήμουν αρκετά απασχολημένος με τη μουσική πλευρά αυτού. Αλλά κατά κάποιο τρόπο πρέπει να τα αφήσεις αυτά τα πράγματα να γίνουν. Θέλω να πω, τι είναι συναρπαστικό για το Φάντασμα στο Λιμάνι για μένα, το οποίο δεν έχω δει ακόμα, αλλά ξέρεις, ο Σάιμον Φίλιπς, που το σκηνοθέτησε είναι ένας φανταστικός σκηνοθέτης. Έκανε υπέροχη δουλειά με την αγάπη μου και δεν πεθαίνει ποτέ. Και είναι υπέροχο να βλέπεις μερικές φορές την παραγωγή να γίνεται εντελώς διαφορετικά από τον τρόπο που έχουν γίνει στο παρελθόν. Θέλω να πω, τώρα ότι εγώ στην προχωρημένη ηλικία μου, σκέφτομαι, ξέρετε, δεν ήθελα πραγματικά να πάω και να δω μια πανομοιότυπη παραγωγή όπως αυτή στο Λονδίνο. Έτσι με ενθουσιάζει να πάω να δω κάτι εντελώς διαφορετικό για να δω αν κάποιος πρέπει να αναλάβει με πράγματα που δεν έκανα. Βλέπω το δικό μου σόου. ‎

‎ ‎

‎FITZY Andrew, μπορώ να σε ρωτήσω, ποιο είναι το μοναδικό μιούζικαλ που δεν έχεις γράψει και εύχεσαι να το έκανες; ‎

‎ ‎

‎Υπάρχουν πολλά από αυτά, βασικά. Θέλω να πω, η ιστορία του Westside story , προφανώς, θα έλεγα, ειλικρινά, εννοώ, οποιαδήποτε άλλη ιστορία των Rodgers και Hammerstein.  Αυτή η μουσική που δεν θα μπορούσα να γράψω, αλλά όχι, όχι, δεν θα μπορούσα να κάνω ότι ο Χάμιλτον. Σίγουρα. Υπέροχο μιούζικαλ, ξέρεις, αλλά αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό είδος από ότι μπορώ να κάνω.‎

‎ ‎

‎ Όταν νομίζω ότι έχω γράψει ένα ολοκαίνουργιο έργο. Έχω μια ολοκαίνουργια αφήγηση και μια ιστορία ότι η δομή της είναι απλή. Πώς ξεκινάς; Εσύ είσαι στο πιάνο. Προσπαθείς να βρεις τα βασικά κομμάτια της μουσικής.

‎ ‎

‎Λοιπόν, πες ότι έχω μια υπέροχη ιστορία, το πρώτο πράγμα που πρέπει να δω είναι, γιατί να είναι μιούζικαλ; Ποιο είναι το νόημα; Και τι μπορώ να φέρω σε αυτό που το κάνει πραγματικά διαφορετικό από αυτό που ήταν η ιστορία πριν; Θέλω να πω, για παράδειγμα, στην Εβίτα, δεν ήμουν καθόλου σίγουρος γι' αυτό ως ιστορία. Και μετά σκέφτηκα, περίμενε μια στιγμή, αν μπορούσα να δημιουργήσω μια στιγμή όπου θα ήταν απολύτως στο αποκορύφωμά της με ένα τραγούδι, το οποίο ήταν το on't cry for me, Argentina, και αυτό στρέφεται εναντίον της. Και ότι στην τελευταία της παράσταση, όταν είναι τσακισμένη, δύσκολα μπορεί να ξεπεράσει αυτό το τραγούδι. Αυτό είναι κάτι που είναι θεατρικό. Και κάτι που είδα στην πραγματική ζωή, που ήταν η Don't cry for me, Argentina,. ‎

‎ ‎

WIPPA Wow, ήταν η τελευταία της παράσταση όταν το είδες αυτό; ‎

‎ ‎

Webber ναι, νομίζω ότι ήταν η τελευταία της παράσταση. Και ειλικρινά, μεθυσμένη, ήταν ναρκωμένη ή και τα δύο. Και προσπάθησε να περάσει πάνω από το ουράνιο τόξο. Και ναι, και, ξέρεις, ήταν σαν, και το κοινό γιουχάριζε και το ping και το άλλο. Το ξαναείδα, με την Amy Winehouse. Εννοώ, πολύ καιρό, ξέρεις, και είδες αυτή τη μικρή γυναίκα, ξέρεις, με την Τζούντι Γκάρλαντ να συνθλίβεται, σαν κάποιος να είχε ένα σπουργίτι στο χέρι του, και απλά το συνθλίβουμε, και έμεινε μαζί μου. Και αυτό ήταν , αν σου αρέσει η μεταφορά που βρήκα για να κάνω την Εβίτα. Είδα ότι το είδα. Και σε κάθε ιστορία που ψάχνω τώρα, πρέπει να σκεφτώ, σε τι αποσκοπεί, και γιατί  πρέπει να το κάνω.


Δεν υπάρχουν σχόλια: