05 Μαρτίου 2022

‎Ο Diplo μιλάει για το νέο σόλο άλμπουμ, που δεν εντάχθηκε στο spotify και τις παρερμηνευμένες διαψεύσεις

‎Ο Diplo μιλάει για το νέο σόλο άλμπουμ, γιατί δεν εντάχθηκε στην έξοδο spotify του Νιλ Γιανγκ και τις παρερμηνευμένας διαψεύσεις της Τέιλορ Σουίφτ‎

‎Αν έχετε περάσει έστω και ένα λεπτό στα κοινωνικά του ‎‎Diplo‎‎ ξέρετε ότι πηγαίνει την NGAF σε στρατοσφαιρικά επίπεδα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αλλά σε μια νέα συνέντευξη στο περιοδικό ‎‎Input‎‎ στην οποία εξήγησε γιατί κυκλοφορεί το πρώτο του σόλο άλμπουμ εδώ και 18 χρόνια (‎‎Diplo‎‎) και τον λόγο που δεν ακολούθησε την έξοδο του ‎‎Neil Young‎‎ ‎‎από το Spotify‎‎ σχετικά με τη διάδοση παραπληροφόρησης από τον Joe Rogan, ο αστέρας του EDM έδωσε μια θορυβώδη απάντηση σε ένα ‎‎σχεδόν δεκαετές tweet‎‎ στο οποίο αστειευόταν, "κάποιος πρέπει να κάνει ένα kickstarter για να πάρει ‎‎taylor Swift‎‎."‎


‎"Δεν το παίρνω τόσο σοβαρά. Όταν άρχισα να χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήταν ένα μεγάλο αστείο για μένα", εξήγησε. "Στο Twitter, ήμουν ένας αμείωτα τρελός άνθρωπος. Και δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι υπήρχε δύναμη σε αυτά τα λόγια. Θα κορόιδευα άλλους καλλιτέχνες, και αυτό πραγματικά επέστρεψε για να με πληγώσει στο τέλος." Εκείνη την εποχή, το tweet swift προκάλεσε μια αιχμηρή ‎‎απάντηση‎‎ από τον φίλο του Tay Lorde, ο οποίος έγραψε "πρέπει να κάνουμε κάτι για το μικροσκοπικό πέος σας " Αργότερα διευκρίνισε ότι ήταν απλά ένα αστείο και ότι θεωρεί τον Dip σαν "μεγάλο αδελφό".‎


‎Αλλά η ζημιά έγινε και στη συνέντευξη ο Diplo είπε ότι πίστευε ότι όλα με τον Swift και τον Lorde ήταν "τόσο αστεία", αλλά τώρα συνειδητοποιεί ότι μπορείτε να διασκεδάσετε στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά οι λέξεις έχουν νόημα. "Οι άνθρωποι σας θεωρούν υπεύθυνους για το Twitter σας με τόσο παράξενο τρόπο. Δεν είναι η πραγματική ζωή. Ο σαρκασμός δεν έρχεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης", είπε. "Αλλά τουλάχιστον στο Instagram, προσπαθώ να είμαι ανόητος, επειδή δεν θέλω πραγματικά να βγάλω selfies όλη την ημέρα και να δείξω πόσο κουλ είμαι. Κάθε μέρα, μαθαίνω πώς να χρησιμοποιώ το Instagram μου, για να είμαι ειλικρινής."‎


‎Η συνομιλία περιελάμβανε επίσης την εξήγηση γιατί ο Diplo ‎‎αρνήθηκε ισχυρισμούς για ένα σεξουαλικό παράπτωμα‎‎ με μια γυναίκα πέρυσι στο Insta του, λέγοντας, "Νομίζω ότι έπρεπε να το κάνω. Νομίζω ότι έπρεπε να πω τα γεγονότα εκεί έξω. Υπήρχε πολύς θόρυβος παντού. Είναι κάτι για το οποίο δεν θέλεις να μιλήσεις. Δεν μπορώ να μιλήσω άλλο γι' αυτό γιατί έχω μια υπόθεση που βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά ένιωσα ότι τουλάχιστον κάποιος θα μπορούσε να έρθει εκεί και να πει, "Λοιπόν, εδώ είναι μερικές πληροφορίες σχετικά με αυτό". Γιατί αλλιώς απλά λες φήμες."‎


‎Και παρόλο που αποτέλεσε επίσης αντικείμενο άλλης αγωγής σεξουαλικής επίθεσης που ‎‎απορρίφθηκε γρήγορα‎‎ μετά την υποβολή της - και για την οποία επίσης δεν μπορεί να μιλήσει - ο Diplo είπε ότι καμία υπόθεση δεν τον έκανε να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται σε περιοδεία. "Δεν έχω αλλάξει ποτέ. Είμαι το ίδιο άτομο", δήλωσε ο DJ, ο οποίος πρόσφατα έκανε ένα κόλπο gonzo στο οποίο έστησε τα πλατό του σε ένα δημόσιο πάρκο για ένα αυτοσχέδιο ‎‎μίνι ρέιβ πάρτι‎‎ για να κάνει το ντεμπούτο του σε νέα μουσική.‎


‎"Νομίζω ότι αν πρόκειται να με ακολουθήσετε στο Instagram μου, αν πρόκειται να ακολουθήσετε την καριέρα μου - νομίζω ότι το να είμαι θαυμαστής μου, λόγω της μουσικής μου, πρέπει να είναι αρκετά δύσκολο", είπε. "Γιατί μπορεί να κάνω κάντρι μουσική μια μέρα. Μπορεί να κάνω ρέιβ πάρτι μια μέρα. Μπορεί να κάνω χορό κάποια άλλη μέρα."‎


‎Η συνέντευξη περιλαμβάνει επίσης μια κρυφή ματιά στη βιντεοσκόπιση του "Don't Forget My Love" με τον Miguel, τις σκέψεις του για το γιατί είναι τόσο δύσκολο να κάνει ένα "εποικοδομητικό άλμπουμ με ‎‎χορευτική‎‎ μουσική", τον λόγο που τα NFTs είναι τόσο ελκυστικά για αυτόν και μια εξήγηση για το γεγονός ότι δεν έβγαλε τη μουσική του από το Spotify σε αλληλεγγύη με τον Young. "Δεν έχω αλληλεγγύη με τον Νιλ Γιανγκ. Δεν ξέρω τον Νιλ Γιανγκ — δεν μου τηλεφώνησε ή κάτι τέτοιο", δήλωσε ο Ντίπλο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: