28 Μαρτίου 2022

‎Το άλμπουμ της Dua Lipa ολοκληρώθηκε κατά 50%‎

‎Το τρίτο άλμπουμ της Dua Lipa είναι "50 τοις εκατό έτοιμο".‎

‎ Η hitmaker του «Levitating» είναι ευχαριστημένη με την πρόοδο που έχει σημειώσει στη συνέχεια της «Future Nostalgia» του 2020 και είναι «πολύ ενθουσιασμένη» με μερικά από τα τραγούδια που έχει ήδη ηχογραφήσει για το LP.‎


‎ Μιλώντας στον Σερ Έλτον Τζον στο podcast της "Service 95", είπε: "Αρχίζω να αισθάνομαι καλά.‎"


‎ "Αρχίζει να παίρνει μορφή. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για μερικά από τα νέα τραγούδια, οπότε είναι συναρπαστικό να προσβλέπουμε σε κάτι."‎


‎ Η ενημέρωση της Dua έρχεται μόλις δύο μήνες αφότου είπε ότι το τρίτο άλμπουμ της ήταν "ακόμα σε φόρμα μωρού" και "δεν βιαζόταν" να κάνει το ντεμπούτο του νέου υλικού.‎


‎ Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι είχε ένα σταθερό "vision" για το ρεκόρ και είχε ήδη επιλέξει έναν τίτλο.‎


‎ Είπε: "Έχω ένα όραμα. Έχει όνομα, νομίζω. Απλά είχε πλάκα να πειραματίζομαι. Πάντα θα φτιάχνω ποπ μουσική, και έχει τον δικό της μοναδικό ήχο, ο οποίος είναι συναρπαστικός και κάτι που μοιάζει με κίνηση από τη «Future Nostalgia».‎


‎ "Με κάθε ειλικρίνεια, πιθανότατα δεν είναι αυτό που θέλουν να ακούσουν οι θαυμαστές μου - αλλά δεν βιάζομαι να κυκλοφορώ ένα νέο άλμπουμ".‎


‎ Εν τω μεταξύ, η FKA twigs παραδέχθηκε πρόσφατα ότι πρέπει να έρθει σε επαφή με την Dua για να τελειώσει το ντουέτο τους, το οποίο προηγουμένως πειράχτηκε κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής ροής το 2020.‎


‎ Είπε: "Ένας φίλος ενός φίλου μου έστειλε ένα φωνητικό σημείωμα κάποιου που δεν έχω γνωρίσει ποτέ, πως βασικά ήταν ωραία εκείνη η συνάντηση με την Dua Lipa. ‎


‎ "Ήμουν σαν, αυτό είναι ακριβώς όπως το κεράσι στην τούρτα. Θα το βάλω αυτό. Γιατί δεν είναι στο ίντερνετ; Ειλικρινά, κυριολεκτικά δεν υπάρχει λόγος. Νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να μην το τελειώσουμε. ‎


‎ "Δεν έχω καν λόγο."‎


‎ "Ήμουν απασχολημένη κάνοντας το mixtape, αλλά ίσως κάνω στην Dua ένα τηλεφώνημα. Ίσως είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε.‎


‎ Ναι, θα το κάνουμε. Θα το κάνουμε εμείς. Θα το κάνουμε εμείς. Θα το κάνουμε εμείς. Θα το κάνουμε εμείς. Ναι. Δεν υπάρχει λόγος. Δεν έχω καμία εξήγηση. ‎


‎ "Νιώθω σαν να είμαι στο σχολείο, ξέρεις όταν ο δάσκαλός σου σου το λέει και δεν έχεις λόγο γιατί δεν έκανες τα μαθήματά σου;"‎



Δεν υπάρχουν σχόλια: