29 Μαρτίου 2022

‎Ο Ed Sheeran αφιερώνει το τραγούδι του στον αείμνηστο Jamal Edwards στη συναυλία

‎Ο Εντ Σέραν αφιέρωσε ένα τραγούδι στον εκλιπόντα Τζαμάλ Έντουαρντς στην τελευταία του συναυλία.‎

‎‎ Ο 31χρονος ποπ σταρ έπαιζε στο Royal Albert Hall για να βοηθήσει την Teenage Cancer Trust την Κυριακή (28.03.22) και παρουσίασε την πρώιμη επιτυχία «You Need Me, I Don't Need You» στη μνήμη του Τζαμάλ, ο οποίος βοήθησε στην έναρξη της καριέρας του με την διαδικτυακή μουσική πλατφόρμα SB. Η τηλεόραση το 2011 και σύμφωνα με πληροφορίες πέθανε από καρδιακή προσβολή σε ηλικία 31 ετών στα τέλη του περασμένου μήνα.‎


‎ Σύμφωνα με το Metro: «Χάσαμε μια πραγματικά εκπληκτική ψυχή μόλις πριν από ένα μήνα, Jamal Edwards.Ήταν ο καλύτερος φίλος μου, ήταν αδελφός μου. Μου άλλαξε τη ζωή. Το τραγούδι που θα παίξω είναι ένα τραγούδι που έβαλε στο κανάλι του και αυτό το τραγούδι μου άνοιξε κάθε πόρτα, και θέλω να πω ότι αυτό είναι γι' αυτόν. Είναι αδερφός μου."‎


‎‎ Ο Τζαμάλ ξεκίνησε την πλατφόρμα μουσικής το 2006 και με αυτόν τον τρόπο βοήθησε να ξεκινήσει η καριέρα άλλων αστέρων όπως ο Jessie J, η Rita Ora και ο Stormzy και όταν απεβίωσε, ο hitmaker των «Shivers» τελικά δημοσίευσε ένα αφιέρωμα στο Instagram του όπου ισχυρίστηκε ότι δεν θα ήταν εκεί που βρίσκεται σήμερα χωρίς τον τραγικό επιχειρηματία. ‎


‎ Εκείνη την εποχή, είπε: "Δεν έχω δημοσιεύσει τίποτα coz δεν μπορώ να βρω τις λέξεις, δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν ξέρω τι να πω. Ο Τζαμάλ είναι αδερφός μου. Το φως του έλαμψε τόσο φωτεινά. Το χρησιμοποίησε μόνο για να φωτίσει τους άλλους και ποτέ δεν ζήτησε τίποτα σε αντάλλαγμα. Ένα φως αστεριών λάμπει για εκατομμύρια χρόνια μετά την αναδρομή του, και η θέλησή του θα συνεχίσει να φωτίζει κάθε σκοτεινή στιγμή, είμαστε όλοι μάρτυρες της δύναμής του. Δεν θα ήμουν εδώ χωρίς αυτόν, επαγγελματικά και προσωπικά. Δεν θα υπάρξει ποτέ κάτι κοντά σε αυτό που ήταν, αλλά είμαι τόσο ευγνώμων που υπήρξα μέσα στην τροχιά του. Αδερφέ μου, έλα."‎



Δεν υπάρχουν σχόλια: