01 Μαρτίου 2022

‎Ο Eddie Vedder λέει ότι η περίπτωσή του covid-19 που πέρασε ήταν σοβαρή: «Είδα τη ζωή μου να αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια μου»‎

‎«Πέρασα αρκετά δύσκολα», δήλωσε ο Vedder στη σκηνή, μιλώντας για την εμπειρία του με το COVID-19. "Για να το ξεπεράσω αυτό και μετά να επιστρέψω σε ένα χώρο σαν αυτόν... Ήταν δώρο και τιμή."‎

‎Ο Eddie Vedder‎‎ του ‎‎Pearl Jam‎‎, ο οποίος επέστρεψε στο δρόμο μετά από θετικό κρούσμα ‎‎COVID-19, είχαν αναβληθεί οι ημερομηνίες‎‎ στην σόλο περιοδεία του νωρίτερα τον Φεβρουάριο, λέει ότι ο δικός του αγώνας με τον κορωνοϊό ήταν "αρκετά σοβαρός".‎


‎Όπως δημοσίευσε για πρώτη φορά το ‎‎Ultimate Classic Rock‎‎ την Κυριακή (27 Φεβρουαρίου), ο Vedder μοιράστηκε την εμπειρία του μπροστά σε ένα ζωντανό κοινό στο Λος Άντζελες την Παρασκευή το βράδυ. Η στιγμή καταγράφηκε σε βίντεο από έναν θαυμαστή στο σόου.‎


‎"Ήθελα απλώς να αφιερώσω ένα λεπτό για να το δω αυτό, επειδή είναι πολύ σπάνιο", δήλωσε ο Vedder, κοιτάζοντας το πλήθος μετά την εκτέλεση του δικού της τραγουδιού "My Father's Daughter" στη σκηνή του YouTube Theater του Λος Άντζελες. "Είναι απίστευτο. Κόλλησα COVID ακριβώς πριν αρχίσουμε να εξασκούμαστε, πιθανώς πριν από πέντε, έξι εβδομάδες, και κυριολεκτικά είδα τη ζωή μου να αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια μου."‎


‎Ο Βάντερ συνέχισε: «Δεν ήμουν σίγουρος... γιατί έχω κάνει μερικά πολύ καλά πράγματα για το σώμα μου, και επίσης διασκέδασα πολύ. Έχω κάνει κάποια πράγματα που θα μπορούσαν να είναι... κάποιο είδος κακοποίησης, εννοώ, τίποτα πραγματικά κλινικό", αστειεύτηκε. "Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Απλά χρησιμοποίησε τη φαντασία σου!"‎


‎"Αλλά ήταν αρκετά σοβαρό", δήλωσε ο Vedder για την ασθένειά του. "Και το να το ξεπεράσεις αυτό και μετά να επιστρέψεις σε ένα χώρο σαν αυτόν, αντιμετωπίζοντας τόσους πολλούς ανθρώπους που με αντιμετωπίζουν με αυτόν τον τρόπο, ακούγοντας μας να παίζουμε μουσική για σένα είναι πραγματικά, πραγματικά, ήταν ένα δώρο και μια τιμή. Ευχαριστώ που με ακούσατε. Είμαστε τόσο ευγνώμονες."‎


‎Ο Vedder και το συγκρότημά του Earthlings — Chad Smith, Josh Klinghoffer, Chris Chaney, Glen Hansard and Andrew Watt - ξεκίνησαν την περιοδεία υποστήριξης του νέου άλμπουμ του Βέντντερ, ‎‎Earthling‎‎.‎


‎Ακούστε τον Vedder να μιλάει για την επιστροφή στη σκηνή μετά την covid-19 στο παρακάτω κλιπ συναυλίας και παρακολουθήστε την Ολίβια να ερμηνεύει το "My Father's Daughter", μια μπαλάντα που γράφτηκε από κοινού από τον πατέρα της και τον Hansard.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: