06 Μαρτίου 2022

‎Ο John Mayer φεύγει από την Κολούμπια.‎

‎ Ο 44χρονος τραγουδιστής/στιχουργός ανέβασε στο Instagram για να αποκαλύψει ότι μετά από 21 χρόνια με την δισκογραφική του εταιρεία, αποφάσισε να φύγει για να «κυνηγήσει νέους δρόμους παραγωγής μουσικής».‎

‎ Έγραψε: «Μετά από 21 χρόνια, οκτώ άλμπουμ και μερικές υπέροχες προσωπικές και δημιουργικές σχέσεις, αποφάσισα να μην ανανεώσω τη συμφωνία μου με την Columbia Records. 

Όσο δύσκολο κι αν είναι να πω αντίο, είμαι ενθουσιασμένος που θα ακολουθήσω νέους δρόμους για να κάνω μουσική, τόσο δική μου όσο και με άλλους καλλιτέχνες.‎


‎ «Αγαπώ τη μουσική περισσότερο από ποτέ και πιστεύω ότι κάποια από τα καλύτερα έργα μου βρίσκονται ακόμα μπροστά μας. Με ευγνωμοσύνη και ενθουσιασμό, Τζον."‎


‎ Η απόφαση να φύγει από την Κολούμπια αποτελεί έκπληξη καθώς ο Τζον ξέσπασε πάνω στα κορυφαία στελέχη της δισκογραφικής εταιρείας Ρον Πέρι και Τζένιφερ Μάλορι στην εκδήλωση Hitmakers του Variety τον Δεκέμβριο.‎


‎ Είπε: «Εμείς οι καλλιτέχνες είμαστε παράλογοι. αυτή είναι η δουλειά μας. Πιάνουμε ιδέες που δεν μπορούμε να αφήσουμε. Ο Ρον, η Τζεν και η υπόλοιπη ομάδα έχουν υιοθετήσει μια εργασιακή σχέση που νομίζω ότι είναι η πιο ανοιχτόμυαλη και διασκεδαστική που έχει υπάρξει ποτέ στην 20ετή καριέρα μου ως καλλιτέχνης ηχογράφησης της Κολούμπια."‎


‎ Το τελευταίο άλμπουμ του Τζον με την Κολούμπια ήταν το "Sob Rock", το οποίο κυκλοφόρησε το 2021.‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: