25 Μαρτίου 2022

Ο Joyner Lucas θέλει έξω από το Lollapalooza, και "πυροβολεί" τον Machine Gun Kelly

‎"Πήγα και κοίταξα το φυλλάδιο και έπρεπε να βρω με μικροσκόπιο το όνομά μου", τουίταρε ο Τζόινερ Λούκας από την ομάδα lollapalooza.‎

‎Μόλις μία ημέρα μετά την‎‎ ανακοίνωση της‎‎ lollapalooza για την έκδοση του φεστιβάλ το 2022, ‎‎ο Joyner Lucas‎‎ αισθάνεται σαν να μην τον σεβάστηκαν και θέλει να βγει από το φεστιβάλ.‎

‎Σε μια σειρά από καυστικές αναρτήσεις μέσω Twitter την Τετάρτη (23 Μάρ.), ο ράπερ έγραψε: «‎‎Αυτά τα φεστιβάλ είναι gon σταματήστε να παίζετε μαζί μου σαν να μην είμαι αυτό n—-. Βάζοντας το όνομά μου δίπλα στα ονόματα ενός τσούρμου τυχαίου n-z που κανείς δεν άκουσε και μου πρόσφερε έναν αδύναμο [emoji ]‎‎. Τότε λέω όχι στην προσφορά".


‎"‎‎Είμαι στη μεγαλύτερη ανεξάρτητη καλλιτεχνική περίοδο με εξαίρεση την n-- τεχνολογία μου", συνέχισε. "Και πήρα τους αριθμούς - τους οπαδούς και τα [emoji]‎‎ για να στηρίξω αυτή τη δήλωση. Πώς γίνεται αυτά τα φεστιβάλ να κρατούν το όνομά μου με ένα μάτσο.... που δεν είναι στο επίπεδό μου;. Είμαι ο Joyner Lucas."‎


‎Αφού μοιράστηκε μερικά ακόμα tweets, συμπεριλαμβανομένου ‎‎ενός στο οποίο είπε ότι‎‎ "έπρεπε να βρει ένα μικροσκόπιο για να βρει το όνομά του" στη σύνθεση, ο Lucas μετατόπισε την εστίασή του στον τίτλο του Lollapalooza ‎‎το όνομα του Machine Gun Kelly.‎


‎"Τότε έχεις αυτό το χαζό .... κεφάλι; Smh πόσο ταλαντεύεται;" έγραψε μαζί με μια φωτογραφία του MGK να βγάζει τη μαύρη βαμμένη γλώσσα του έξω.‎


‎"Κάποιος είπε "μην βγάζεις έξω τον διάβολο της ραπ"... ‎‎ ‎‎ Μάαανν άκου. Lol Αυτό που έκανε ο αδερφός μου ο Μάρσαλ σε αυτό το n-- ‎‎@machinegunkelly ‎‎είναι ελαφρύ σε σύγκριση με αυτό που περιμένει αν θέλει να περπατήσει σε αυτόν τον δρόμο για μένα. Κανείς δεν ανησυχεί για έναν ... που βάφει τα νύχια του", πρόσθεσε ο Λούκας, αναφερόμενος στη διαμάχη του σταρ του "Bloody Valentine" το ‎‎2018‎‎ με‎‎ τον Eminem‎‎.‎


‎Δείτε παρακάτω. Ο Machine Gun Kelly δεν έχει απαντήσει ακόμα.‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: