24 Μαρτίου 2022

Miley Cyrus διαβεβαιώνει τους οπαδούς ότι είναι ασφαλής μετά το ατύχημα του αεροπλάνου που χτυπήθηκε από κεραυνό‎

 Η τραγουδίστρια του Wrecking Ball πετούσε για την Asunción της Paraguay για να εμφανιστεί στο μουσικό φεστιβάλ Asunciónico όταν το αεροπλάνο της μπήκε σε μια καταιγίδα. Λόγω της έκτακτης ανάγκης, η Μάιλι αναγκάστηκε να ακυρώσει την επερχόμενη παράστασή της την Τετάρτη, καθώς δεν μπορούσε να μπει στη χώρα. ‎

‎ Η 29χρονη μοιράστηκε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δείχνει μια αστραπή έξω από το παράθυρο του αεροπλάνου της, προκαλώντας σοκ σε ανθρώπους στην καμπίνα.


‎ "Στους θαυμαστές μου και σε όλους όσους ανησυχούν όταν άκουσαν για την πτήση μου στην Αούνσιον", έγραψε. "Το αεροπλάνο μας μπήκε σε μια μεγάλη απροσδόκητη καταιγίδα και χτυπήθηκε από κεραυνό. Το πλήρωμά μου, η μπάντα, οι φίλοι και η οικογένειά μου που ταξίδευαν όλοι μαζί μου είναι ασφαλείς μετά από αναγκαστική προσγείωση. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πετάξουμε στην Παραγουάη. (Πληγωμένο emoji)  I LOVE YOU," ‎


‎ Η τραγουδίστρια του Midnight Sky βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην περιοδεία της στην Νότια Αμερική. Πιο πρόσφατα εμφανίστηκε στην Μπογκοτά της Κολομβίας τη Δευτέρα έχει προγραμματιστεί να εμφανιστεί στο φεστιβάλ Lollapalooza στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας την Παρασκευή. ‎


 Η πρώτη ημέρα του φεστιβάλ Asunciónico, το οποίο επρόκειτο να παρουσιάσει το Machine Gun Kelly, το Doja Cat και τους Foo Fighters, ακυρώθηκε την Τρίτη λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών. Οι διοργανωτές δεν έχουν προβεί ακόμα σε ανακοινώσεις σχετικά με την εκδήλωση της Τετάρτης.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: