12 Μαρτίου 2022

Ο ‎YUNGBLUD εξαπολύει όλες τις ανασφάλειές του στο νέο τραγούδι Funeral

‎Ο YUNGBLUD κυκλοφόρησε το νέο του single, "Funeral", για να "κατέχει" τις "ανασφάλειες" του και να είναι "f****** ατρόμητος".‎

‎ Ο ροκάς του "Fleabag" επιστρέφει με το πρώτο του νέο τραγούδι του 2022, το οποίο τον είδε να στρατολογεί τον ίδιο τον Prince of Darkness, Ozzy Osbourne, και τη σύζυγό του Sharon για το μουσικό βίντεο.‎

‎ Ο 24χρονος αστέρας - του οποίου το πραγματικό όνομα είναι Dominic Harrison - έχει ανοιχτεί για το "grappling" με αυτό που θέλει να είναι τους τελευταίους 18 μήνες και να αισθάνεται σαν "hypocrite", καθώς συχνά κηρύττει στους θαυμαστές του ότι είναι "unapologetically themselves". ‎


‎ Είπε: "Πέρασα πολύ χρόνο τους τελευταίους 18 μήνες παλεύοντας με αυτό που πραγματικά θέλω να είμαι. Ειλικρινά νιώθω λίγο υποκριτής τελευταία. Είχα περάσει τα τελευταία 4 χρόνια λέγοντας στους ανθρώπους να είναι ο εαυτός τους και να μην νοιάζονται για το τι σκέφτονται οι άλλοι και συνειδητοποίησα ότι αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να πω στον εαυτό μου. Ένιωσα μεγάλη πίεση, πολλή ανασφάλεια, έκανα πολλές ερωτήσεις στον εαυτό μου. Αλλά τότε έγραψα αυτό το τραγούδι και αποστάζει για μένα τι θα ήταν η επόμενη φάση της ζωής μου, όχι μόνο η καριέρα μου."‎


‎ Ο YUNGBLUD λέει ότι το "Funeral" είναι ένα τραγούδι που θα "take to his grave" και ήταν η ευκαιρία του να δημοσιοποιήσει όλες τις ανασφάλειες του.‎


‎ Και αφού τα έβγαλε από μέσα του, τώρα αισθάνεται "bulletproof".‎


‎ Και συνέχισε: «Οι στίχοι είναι κυριολεκτικά εγώ που απαριθμώ όλα όσα είμαι ανασφαλής γιατί αν ταυτιστείς με αυτό που δεν σου αρέσει στον εαυτό σου και σου ανήκει, κανείς δεν μπορεί να πει κάτι που δεν έχεις ήδη πει στον εαυτό σου. Γίνεσαι αλεξίσφαιρος. Αυτό το τραγούδι έχει να κάνει με την κατοχή αυτών των ανασφαλειών και το να είσαι απλά ατρόμητος. Έχει να κάνει με το εγώ, το θάνατο, την αναγέννηση και το χορό στον τάφο σου. Προσκαλώντας όλους να έρθουν μαζί σας, αλλά αν είστε μόνοι σας και είστε ο μόνος που χορεύει - αυτό είναι εντάξει επίσης. Για αυτή τη νέα μουσική, κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και είπα "δεν θα είσαι εδώ για πάντα, πώς θέλεις να σε θυμούνται; και αν σε χτυπούσε αυτοκίνητο αύριο και μπορούσες να τραγουδήσεις κάτι ακόμα πριν γίνεις τροφή για σκουλήκια , θα ήταν αυτό το τραγούδι;" Πραγματικά, η απάντηση είναι ναι. Θα το έπαιρνα αυτό στον τάφο μου."‎


‎ Στο διαφημιστικό, στο οποίο φιλοξενεί τη δική του κηδεία, ο Όζι οδηγεί με τη Σάρον όταν τρέχει τον YUNGBLUD.‎


‎ Ο θρύλος των Black Sabbath ρωτάει τη γυναίκα του: "Τι (f***)  στο καλό ήταν αυτό;"‎


‎ Η Σάρον απαντάει: "Απλά κάποιος f****** πόζαρε."‎


‎ Ο Όζι λέει: "Τότε πάτατον πάλι ."‎


‎ Το αστέρι του «strawberry lipstick» έχει πολλές περισσότερες νέες μουσικές που έρχονται «soon», αναφέρει ένα δελτίο Τύπου για το κομμάτι.‎


‎ Το τελευταίο άλμπουμ του YUNGBLUD ήταν το «Weird!» του 2020.‎



Δεν υπάρχουν σχόλια: