20 Απριλίου 2022

‎Η Camila Cabello δεν έχει «κακία» που έχει φύγει από την Fifth Harmony

‎Η Camila Cabello δεν επιθυμεί να εμφανιστεί ξανά με την μπάντα.‎

‎Ως μέρος του τμήματος Carpool Karaoke που προβλήθηκε στο The Late Late Show με τον Τζέιμς Κόρντεν τη Δευτέρα το βράδυ, ο οικοδεσπότης Τζέιμς ρώτησε την τραγουδίστρια αν της έλειψε να είναι μέλος της γυναικείας ομάδας Fifth Harmony μαζί με την Ally Brooke,την Normani, την Dinah Jane, και την Lauren Jauregui.

‎"Ειλικρινά, όχι", απάντησε. "Αλλά δεν μου κρατάω κακία γι' αυτό. Ήμασταν τόσο νέοι, είμαι τόσο διαφορετικός άνθρωπος από εκείνη την εποχή. Υπήρχαν και κάποιες πολύ διασκεδαστικές στιγμές."‎


‎Το Fifth Harmony δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της σειράς διαγωνισμών τραγουδιού The X Factor το 2012, αν και η Camila έφυγε για να ακολουθήσει σόλο καριέρα τον Δεκέμβριο του 2016.‎


‎Ωστόσο, η σταρ σημείωσε ότι της λείπει η συντροφικότητα ενώ βρίσκεται στο κύκλωμα του τύπου. ‎


‎"Μου λείπει να είμαι σε ένα συγκρότημα με την έννοια ότι όταν κάνω promo ή οτιδήποτε άλλο, θέλω να έχω άλλους ανθρώπους δίπλα μου για να αστειευόμαστε. Αλλά δεν μου λείπει να μοιράζω τη δουλειά μου με πέντε τρόπους", πρόσθεσε η 25χρονη. ‎


‎Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η Camila και ο James ερμήνευσαν επίσης τα κομμάτια της  Havana, Don't Go Yet, και Bam Bam, καθώς επίσης και ένα ενεργητικό τραγούδι του κ. Brightside από τους The Killers.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: