02 Απριλίου 2022

‎Οι Royal Blood αναβάλουν το υπόλοιπο της περιοδείας τους στο Ηνωμένο Βασίλειο αφού ο Mike Kerr βρέθηκε θετικός στον COVID-19‎

‎Οι  Royal Blood ανέβαλαν τις υπόλοιπες ημερομηνίες της περιοδείας τους όταν ο τραγουδιστής Mike Kerr κόλλησε τον COVID-19.‎

‎ Ο 31χρονος frontman - ο οποίος ενώνεται με τον ντράμερ Ben Thatcher, 34 ετών, στο ροκ δίδυμο - δεν είναι σε θέση να "τραγουδήσει ούτε μια νότα" μετά την πτώση του με κορωνοϊό και είναι "συντετριμμένος" που πρέπει να αναβάλει τις συναυλίες στην αρένα.‎

‎ Οι εκτελεστές του "Trouble's Coming" αναγκάστηκαν να καθυστερήσουν τις παραστάσεις τους στο Λιντς, το Μάντσεστερ και τη Γλασκώβη τις επόμενες τρεις μέρες.‎


‎ Σε μια δήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Mike είπε: "Είμαι συντετριμμένος που το γράφω αυτό, αλλά παρά το γεγονός ότι είμαι πλήρως εμβολιασμένος και λαμβάνοντας προφυλάξεις, έχω βρεθεί θετικός στον COVID μετά τη χθεσινοβραδινή εκπομπή στο The O2 Arena.‎


‎ Σήμερα το πρωί ξύπνησα και ανακάλυψα ότι έχασα τη φωνή μου. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι κάτι που μπορώ να «περάσω», προς το παρόν δεν μπορώ να τραγουδήσω ούτε μια νότα. Η φωνή μου χάθηκε.‎


‎ Είμαι εντελώς διαλυμένος. Είχαμε το χρόνο της ζωής μας εκεί πάνω, και η υποστήριξη και το πάθος σας δεν θεωρείται δεδομένο ούτε για ένα δευτερόλεπτο."‎


‎ Οι Royal Blood υποσχέθηκαν να επαναπρογραμματίσουν τις συναυλίες "το συντομότερο δυνατόν".‎


‎ Και κατέληξαν: «Λυπάμαι πολύ που σας ενημερώνω ότι δεν μπορώ να συνεχίσω την περιοδεία και θέλω να ζητήσω συγγνώμη για την τεράστια απογοήτευση και την ταλαιπωρία που θα σας προκαλέσει αυτό. Θα εργαστούμε όσο πιο σκληρά μπορούμε για να επαναπρογραμματίσουμε τις παραστάσεις για το συντομότερο δυνατόν.‎


Mike x(sic)"‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: