03 Μαΐου 2022

‎Ο Dave Stewart «δουλεύει τόσο καλά» με τον Σερ Ringo Starr

‎Ο Dave Stewart  πιστεύει ότι "δουλεύει τόσο καλά" με τον Σερ Ringo Starr.‎

‎ Ο 69χρονος μουσικός - ο οποίος είναι περισσότερο γνωστός για τη συμμετοχή του στο ποπ δίδυμο Eurythmics μαζί με την Annie Lennox - συνεργάστηκε με τον θρύλο των Beatles, 81 ετών, για να παράγει πολλά από τα σόλο άλμπουμ του και εξήγησε ότι το ζευγάρι είναι συνήθως στην ίδια σελίδα όσον αφορά την ηχογράφηση.‎

‎ Είπε: "Ο Ringo κι εγώ παίζουμε μαζί όλη την ώρα. Αν δεν έχω δουλέψει σωστά ένα τραγούδι ακόμα, θα παίξω σε μια κιθάρα 12 χορδών και θα ηχογραφώ τον Ringo στο iPhone μου ενώ παίζει στην αίθουσα τυμπάνων στο σπίτι του. Δουλεύουμε τόσο καλά μαζί γιατί έχουμε την ίδια προσέγγιση, που έχει να κάνει με τη δυναμική».‎


‎ Ο Ringo - ο οποίος έγινε διάσημος τη δεκαετία του 1960 μαζί με τον Sir Paul McCartney και τον αείμνηστο John Lennon και τον George Harrison στο θρυλικό συγκρότημα του Λίβερπουλ - πιο πρόσφατα συνεργάστηκε με τον hitmaker των "Sweet Dreams" για να παίξει ντραμς στο τραγούδι του Dave "One Morning", το οποίο αποτελεί μέρος του επερχόμενου μιούζικαλ σκηνής, "Ebony McQueen", και ο Dave συνέχισε εξηγώντας ότι ο Ringo ξέρει πώς να είναι το "ιδανικό συνοδευτικό" σε ένα κομμάτι.‎


‎ Μιλώντας στο Classic Pop Magazine, πρόσθεσε: «Ο Ringo έπαιζε ήδη το τραγούδι πριν εμάς που το δουλεύουμε μαζί. Δεν μπορείς να ακούσεις το στρίμωγμά μου, απλά τον Ringo παίζει πολύ δυνατά. Μπορείτε να πείτε ότι είναι ο Ringo αμέσως, γιατί ξέρει πώς να είναι το ιδανικό συνοδευτικό. Είμαι τόσο χαρούμενος που είναι σε αυτό το τραγούδι, γιατί είναι το πιο θετικό κομμάτι που θα μπορούσα να γράψω: "One Morning, θα είναι καλύτερα από ποτέ". Πιστεύω πραγματικά στην ατάκα: "Ένα πρωί, θα δώσεις περισσότερα απ' όσα λαμβάνεις..."‎


‎ Ο Dave - ο οποίος έχει επίσης συνεργαστεί με τους Sir Mick Jagger και Bob Dylan, καθώς και ανερχόμενους καλλιτέχνες, από την εποχή του με την Eurhythmics - πρόσθεσε ότι είναι πάντα "ενθουσιασμένος" για να βοηθήσει άλλους καλλιτέχνες.‎


‎ Είπε: «Βοηθώντας άλλους μουσικούς είναι αυτό που με ενθουσιάζει, είτε πρόκειται για τον Mick Jagger είτε για τον Otto, έναν 22χρονο λαμπρό τραγουδιστή που ζει σε ένα αχρησιμοποίητο ταχυδρομείο στην Ουαλία, με τον οποίο έχω υπογράψει στην δισκογραφική μου εταιρεία, Bay Street. Όλοι έχουν μια καλή στιγμή όταν οι μουσικοί ενθουσιάζονται. ‎


‎ "Ο Ringo είναι ακόμα ενθουσιασμένος, και είναι και αστείος τύπος. Κάθε φορά που μου τηλεφωνεί, πάντα ρωτάει, "Είναι ο κ. Απασχολημένος εκεί;"‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: