22 Μαΐου 2022

‎Η Emeli Sandé το βρήκε «απελευθερωτικό» να παράγει τραγούδια στο τελευταίο της LP‎

‎Η Emeli Sandé κατάφερε να βάλει "περισσότερο" τον εαυτό της στη νέα της μουσική ως παραγωγός.‎

‎ Η hitmaker του "Heaven" μπήκε στο ρόλο του παραγωγού σε μια σειρά από τραγούδια στο νέο της άλμπουμ, "Let's Say For Instance", και ήταν μια "απελευθερωτική" εμπειρία.‎

‎ Εξήγησε: «Μου άρεσε πολύ – πραγματικά απελευθερωτικό. Ερωτεύτηκα πραγματικά την παραγωγή, γιατί μου έδειξε ότι, ναι, πέρα από τη μελωδία και τους στίχους και τις συγχορδίες που βάζετε γύρω της, μπορείτε απλά να το πάρετε σε έναν άλλο κόσμο,

μπορείτε να δημιουργήσετε μια ολόκληρη ατμόσφαιρα και κόσμους στους οποίο οι άνθρωποι μπορούν να ζήσουν. Νομίζω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο μάθημα που έμαθα από την παραγωγή - και επίσης ότι ο καθένας μπορεί να παράγει με διαφορετικούς τρόπους.‎


‎ "Πάντα ένιωθα, δεν μπορώ να αποκαλώ τον εαυτό μου παραγωγό γιατί δεν ξέρω πώς να χρησιμοποιήσω αυτό το πρόγραμμα. Αλλά, τότε, έχω συνειδητοποιήσει ότι είναι τόσο πολύ πέρα από αυτό και μπορείτε πραγματικά να επιλέξετε τον τρόπο που θέλετε να το κάνετε. Απλά μου επιτρέπει να βάλω περισσότερο από τον εαυτό μου στη μουσική."‎


‎ Η hitmaker του "Next To Me" - η οποία ήταν παντρεμένη με τον πανεπιστημιακό λέκτορα Adam Gouraguine από το 2012 έως το 2014 - ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι βγαίνει τώρα με τη γυναίκα κλασσική πιανίστα Yoana Karemova και το να μπορεί να είναι ο πραγματικός εαυτός της στη μουσική της ήταν επίσης "απελευθερωτικό".‎


‎‎ Πρόσθεσε στο musicfeeds.com.au: «Το λατρεύω. Νιώθω, όσο πιο ειλικρινής είμαι, τόσο πιο απελευθερωτικό νιώθω, ναι. Θα μισούσα ποτέ ένα τραγούδι μόνο αν ένιωθα ότι δεν ήμουν ειλικρινής ή ένιωθα ότι προσπαθούσα να είμαι επιτηδευμένο σε αυτό, το οποίο πραγματικά πάντα προσπαθώ να αποφύγω.‎


‎ "Έτσι, μέσω της μουσικής, σίγουρα βρίσκω, όταν λες απλά την αλήθεια, δεν υπάρχει τίποτα πιο απελευθερωτικό. Γι' αυτό πάντα βεβαιώνομαι στιχουργικά ότι δεν λέω ψέματα. Πάντα ήμουν αρκετά ειλικρινής άνθρωπος και θέλω ο κόσμος να με ξέρει ακριβώς. Έτσι, για να είμαστε τώρα σε θέση να είμαστε ειλικρινείς για τα πάντα - προσωπική ζωή, μουσική - όλα τα υπόλοιπα είναι σαν, Εντάξει, δροσερό, τώρα είναι πλήρης. Νιώθω ότι μπορώ να είμαι ο εαυτός μου σε κάθε πτυχή της ζωής μου τώρα."‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: