01 Μαΐου 2022

Julian Lennon: Έχω σχέση αγάπης-μίσους με το Hey Jude‎

‎Ο Julian Lennon είχε μια "σχέση αγάπης-μίσους" με το κλασικό "Hey Jude" των Beatles.‎

‎ Ο 59χρονος μουσικός - γιος του John Lennon και της πρώτης συζύγου του Cynthia - αποκάλυψε ότι το τραγούδι χρησιμεύει ως "σκοτεινή υπενθύμιση" για το διαζύγιο των γονιών του αφού γράφτηκε γι 'αυτόν από τον Sir Paul McCartney.‎

‎ Μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή SiriusXM «Debatable», ο Τζούλιαν εξήγησε: «Δεν γνώριζα πραγματικά τι συνέβαινε εκτός από όταν άρχισα να βλέπω τη Γιόκο (Ono) γύρω, προφανώς αυτό είχε κάποια επίδραση και προφανώς πάλεψα με τον χωρισμό πολύ στα πέντε.‎


‎ "Είχα οργισμένες στιγμές,  ένα παιδί που ουρλιάζει, αλλά αυτές οι στιγμές δεν έχουν κολλήσει μαζί μου.‎"


‎ "Για μένα ήταν πάντα να προχωρήσω μπροστά, να προστατεύσω τη μαμά όσο καλύτερα μπορούσα και να την κάνω περήφανη, να την προσέχω, να την προστατεύω μέχρι το τέλος, ήταν η προτεραιότητά μου."‎


‎ Ο hitmaker του «Too Late for Goodbyes» εξήγησε επίσης πώς το κομμάτι ενέπνευσε το όνομα του τελευταίου του άλμπουμ, με τίτλο «Jude».‎


‎ Ο Julian εξήγησε: «Το άλμπουμ μου επέτρεψε να εξηγήσω τι σήμαινε το "Hey Jude" για μένα επειδή το γεγονός είναι ότι ήταν μια σχέση αγάπης-μίσους, νόμιζα ότι το είχα ακούσει αρκετά.‎


‎ "Είμαι ευγνώμων στον Paul που το έγραψε και έβαλε κάποια ελπίδα πίσω από αυτό που θα επαρχόταν, αλλά το μειονέκτημα ήταν ότι ήταν μια σκοτεινή υπενθύμιση του τι πραγματικά έγινε εκείνη την εποχή, ο χωρισμός."‎


‎ Ο Λένον αποκάλυψε πώς ήταν γεμάτος υπερηφάνεια αφού παρακολούθησε το πρόσφατο ντοκιμαντέρ των Fab Four «The Beatles: Get Back».‎


‎ Είπε: «Αφού παρακολούθησα το ντοκιμαντέρ, υπήρχε τόση υπερηφάνεια βλέποντας τον μπαμπά με τον τρόπο που τον ήξερα όταν ήμουν παιδί, τον θυμόμουν και τον έβλεπα να είναι ένας χαζός b****** αλλά και τόσο σπουδαίος συγγραφέας, ερμηνευτής και τραγουδιστής».‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: