14 Μαΐου 2022

Ο Malone και ο Roddy Ricch συνεργάζονται στο Cooped Up‎

‎Ο Post Malone επιστρέφει με το νέο single, "Cooped Up", με τον Roddy Ricch.

‎ Το δεύτερο single που λαμβάνεται από το πολυαναμενόμενο άλμπουμ του hitmaker των «Circles», «Twelve Carat Toothache», είναι μια ακόμη συνεργασία με τον ράπερ Compton, ο οποίος εμφανίστηκε σε ένα remix του 2019 της μεγάλης επιτυχίας της Post «Wow».‎

‎ Το τελευταίο κομμάτι ακολουθεί από το "One Right Now" του 2021 με το The Weeknd.‎


‎ Εν τω μεταξύ, ο 26χρονος σταρ - ο οποίος πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στο "SNL" αυτό το Σαββατοκύριακο - αποκάλυψε πρόσφατα κάποια σημαντικά προσωπικά νέα.‎


‎ Ο εκτελεστής του "Rockstar" και η κοπέλα του περιμένουν το πρώτο τους παιδί.‎


‎ Ο Ποστ είπε ότι είναι ο "πιο ευτυχισμένος" που υπήρξε ποτέ, καθώς ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η μακροχρόνια φίλη του - την οποία δεν έχει αναγνωρίσει ποτέ δημοσίως - είναι έγκυος. ‎


‎ Είπε στο TMZ: "Είμαι ενθουσιασμένος για το επόμενο κεφάλαιο της ζωής μου, είμαι ο πιο ευτυχισμένος που έχω υπάρξει ποτέ, και από τότε που μπορούσα να θυμηθώ ήμουν λυπημένος! Ώρα να φροντίσω το σώμα μου και την οικογένεια και τους φίλους μου και να διαδώσω όσο το δυνατόν περισσότερο αγάπη κάθε μέρα."‎


‎ Το πρακτορείο συνέχισε υποστηρίζοντας ότι πηγές κοντά στον αστέρα της μουσικής - του οποίου το πραγματικό όνομα είναι Όστιν Ρίτσαρντ Ποστ - δήλωσαν ότι είχε γιορτάσει τα χαρμόσυνα νέα με ένα ιδιωτικό πάρτι για φίλους και συγγενείς και ότι οι δυο τους "χτίζουν ιδιωτικά" τη σχέση τους από τότε που συναντήθηκαν τον Ιανουάριο του 2021.‎


‎ Ένας εκ των έσω είπε: «Γιόρτασαν το μωρό που θα γίνει με ένα ιδιωτικό πάρτι για φίλους και συγγενείς στη Νότια Καλιφόρνια το Σαββατοκύριακο, αλλά [η φίλη του] δεν είναι κάποιος που έχει περάσει χρόνο στο προσκήνιο και δύο ήταν χαρούμενοι ιδιωτικά χτίζοντας τη σχέση τους, η οποία σύντομα θα μετατραπεί σε οικογένεια!»‎


‎ Η είδηση της εγκυμοσύνης ήρθε λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του ράπερ «Better Now» ότι θα κυκλοφορήσει το τέταρτο άλμπουμ του «Twelve Carat Toothache» στις 3 Ιουνίου.‎


‎ Η δημοσίευση μοιράστηκε ένα ανατομικό emoji καρδιάς στο Instagram και έγραψε: "Twelve Carat Toothache. 3 Ιουνίου.‎"


‎ Το άλμπουμ αποτελεί τη συνέχεια του "Hollywood's Bleeding" του 2019.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: