28 Μαΐου 2022

Nash Weeks - To Live (Feat. Tomas)


 ‎Το έκανα για να ζήσω στο ΜΑΟ και μετά το πρότεινα σε μουσικούς των συναυλιών για την πραγματοποίηση και την οργάνωση και την ανάμειξη. Δεδομένου ότι δεν είμαι πραγματικά τραγουδιστής προτίμησα να εμπιστευτώ το τραγούδι στον Tomas ο οποίος έχει μια εξαιρετική φωνή που αντιστοιχούσε τέλεια στο τραγούδι. Προσπαθώ να κρατήσω το πνεύμα της ροκ μπάντας των 70'‎

 ‎Είμαι Γάλλος, στιχουργός. Έπαιξα τα πλήκτρα που συντέθηκαν σε ένα προοδευτικό ροκ συγκρότημα Kosmophonix (μερικά βίντεο στο youtube) κάναμε κάποιες συναυλίες.‎


‎Δυστυχώς το συγκρότημα δεν μπορούσε να συνεχίσει και έτσι αποφάσισα να συνεχίσω σόλο και να αναπτύξω τις συνθέσεις μου, καθώς έχω πολύ διαφορετικές συνθέσεις και δεν είμαι πραγματικά τραγουδιστής συνεργάζομαι με τραγουδιστές που μπορούν να ενισχύσουν το τραγούδι‎.



Δεν υπάρχουν σχόλια: