21 Μαΐου 2022

‎Saweetie: Μου αρέσει να αποδεικνύω ότι οι άνθρωποι έκαναν λάθος‎

‎Η φιλοδοξία της Saweetie έχει τροφοδοτηθεί από σεξισμό. ‎

‎Η 28χρονη σταρ της ραπ - της οποίας το πραγματικό όνομα είναι Diamonte Harper - έχει βιώσει σεξισμό σε όλη της τη ζωή και παραμένει αποφασισμένη να αποδείξει ότι οι αμφισβητίες της έκαναν λάθος. ‎

‎Η εκτελεστής του "Best Friend" είπε στο Glamour: "Πάντα αποδείκνυα ότι οι άνθρωποι έκαναν λάθος. Πάντα αποδείκνυα ότι οι άντρες έκαναν λάθος. ‎


‎"Πιστεύω ότι οι γυναίκες ασχολούνται με αυτό, όχι μόνο στη [μουσική] βιομηχανία, αλλά και στην καθημερινή ζωή, ξέρεις, να μην αισθάνονται ίσες ή να μην γίνονται σεβαστές. Για να μην επικεντρωθώ καν στο να το βιώσω στη βιομηχανία. ‎


‎"Έχω βιώσει σεξισμό όλη μου τη ζωή, αλλά νομίζω ότι σε τέτοιες στιγμές, τροφοδοτεί τη φιλοδοξία μου να αποδείξω σε όσους μπορεί να μην με βλέπουν το ίδιο ". ‎


‎Η Saweetie πιστεύει ότι η έννοια του φεμινισμού έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια και η κορυφαία σταρ της ραπ αισθάνεται "περήφανη" που είναι γυναίκα. ‎


‎Μοιράστηκε: "'Ο φεμινισμός' είναι μια ευαίσθητη λέξη, αλλά νομίζω ότι σιγά-σιγά εξελίσσεται για να αντιπροσωπεύει έναν κοινό στόχο των γυναικών να γίνονται αποδεκτές, ενδυναμωμένες και ίσες με όλους στον πλανήτη. Είμαι μια περήφανη γυναίκα και μου αρέσουν μερικά όμορφα b*****s." ‎


‎Νωρίτερα αυτό το έτος, εν τω μεταξύ, η Saweetie ισχυρίστηκε ότι οι μουσικοί το έχουν "δύσκολο". ‎


‎Η σταρ της ραπ παραδέχθηκε ότι η ζωή και η καριέρα της φαίνεται να είναι «λαμπερές» από έξω - αλλά επέμεινε ότι «πολλά δύσκολα πράγματα» συμβαίνουν στα παρασκήνια. ‎


‎Η hitmaker του "My Type" - η οποία δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα το ντεμπούτο άλμπουμ της - εξήγησε: "Νιώθω ότι οι καλλιτέχνες, ξέρεις, το έχουμε δύσκολο. Νιώθω ότι έχουμε όλα τα φώτα της δημοσιότητας πάνω μας και οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι λαμπερό όταν σε όλη την πραγματικότητα υπάρχουν πολλά δύσκολα πράγματα που συμβαίνουν στο παρασκήνιο." ‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: