20 Μαΐου 2022

Stevie Mac - Easy Street

‎Μου άρεσε να τραγουδάω από την ηλικία των τριών ετών όταν πρωτοήρθα στη σκηνή και ένιωσα την ενέργεια του πλήθους. Περιτριγυρισμένος από μουσική σε όλη μου τη ζωή, τραγουδώντας επαγγελματικά με την οικογένειά μου σε όλο τον Καναδά, δουλεύοντας με πολλούς ταλαντούχους καλλιτέχνες σε διάφορες μπάντες και τώρα τραγουδώντας σόλο. Νιώθω τόση βιασύνη όταν βλέπω τη χαρά που φέρνει το ταλέντο μου στους άλλους. ‎

‎ Η μουσική μου μου επέτρεψε να πάω σε πολλές διαφορετικές χώρες και με σύστησε σε μερικούς από τους πιο ταλαντούχους μουσικούς της μουσικής βιομηχανίας. Η ζωντανή εμφάνιση στη σκηνή, στα βίντεο, στο ραδιόφωνο και η δημιουργία μιας ποικιλίας άλμπουμ έχει εμβαθύνει την κατανόησή μου για το πώς μπορώ να προσεγγίσω τους ανθρώπους με τη μουσική μου. ‎

‎ Η μουσική μου είναι εγκάρδια. Δίνω τα πάντα σε κάθε παράσταση και ξέρω ότι το κοινό μου αισθάνεται τη δύναμη της μουσικής μαζί μου. Η οικογένεια και οι φίλοι συνέβαλαν καθοριστικά στο να μπορέσω να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα, με αγάπη και ενθάρρυνση. ‎

‎ Χάρη στο Θεό, δημιουργό μου, αυτός που με έχει πάρει μέσα από τα σκαμπανεβάματα σε αυτό το δρόμο που ονομάζεται ζωή. Έχω ευλογηθεί με την ευκαιρία να μοιραστώ το δώρο μου με άλλους και θα συνεχίσω να ακολουθώ το μονοπάτι που έχει χαράχθηκε μπροστά μου. Πάντα παραμένω θετικός ότι κι αν αντιμετωπίσω στη ζωή.‎

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: