05 Μαΐου 2022

‎Οι Suggs Paul Weller έχουν ξεκινήσει ένα νέο σινγκλ με βάση τις σχολικές τους ημέρες. ‎

‎Το νεοσύστατο δίδυμο - το οποίο αποτελείται από τον frontman της Madness Suggs, 61 ετών, και τον ροκά Paul Weller, 63 ετών , εμπνεύστηκαν για να στυλάρουν το "Ooh Do U Fink U R" βασισμένο σε μια φράση που άκουσαν στην τάξη τη δεκαετία του 1970, αλλά ο Suggs παραδέχτηκε ότι ενώ "loves teachers", δεν είχε ποτέ μια "great one".‎

‎Είπε: «Νομίζω ότι οι δάσκαλοι είναι οι καλύτεροι άνθρωποι στον κόσμο, τους αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Αλλά ξέρεις όλους αυτούς τους σπουδαίους δασκάλους που διάβασες για το ποιος έσυρε τους μαθητές τους, και τους ενθάρρυνε και τους έκανε στην καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού τους που θα μπορούσαν να είναι; Δυστυχώς δεν είχα τέτοιο! ‎


‎Ο hitmaker του "House of Fun" - του οποίου το πραγματικό όνομα είναι Graham McPherson - συνέχισε εξηγώντας ότι ο τίτλος του τραγουδιού "συνοψίζει τα σχολικά του χρόνια" και ότι η συνομιλία με τον συμπατριώτη του μουσικό αστέρα τον ενέπνευσε να γράψει ένα τραγούδι για το "never giving". ‎


‎ Σε μια δήλωση:"Το 'Ooh Do U Fink U R' ήταν μια φράση που άκουγα πιο συχνά από ότι ήθελα και συνοψίζει τα σχολικά μου χρόνια - συνεχώς μου λένε να γνωρίζω τη θέση μου και να κρατώ στο κουτί μου, να μην με ενθαρρύνουν αλλά να μην ενδίδω ποτέ και να μην τα παρατάω ποτέ. Η συνομιλία με τον Πωλ μου θύμισε αυτές τις εμπειρίες. Και οι δύο βρήκαμε ενθουσιασμό και σκοπό στη μουσική, και αυτό μας τράβηξε μέσα!" ‎


‎Εν τω μεταξύ, ο Παύλος συνέχισε αποτίοντας φόρο τιμής στον συνάδελφό του μουσικό, σημειώνοντας ότι η συνεργασία βρίσκεται στα χαρτιά εδώ και χρόνια και «αγαπά πραγματικά» το κομμάτι που έχουν καταλήξει μαζί. ‎


‎Είπε: "Μου έχει μιλήσει για να κάνουμε κάτι μαζί τα τελευταία χρόνια, έτσι ώστε να το δούμε τελικά να συμβαίνει είναι εκπληκτικό! Λατρεύω τη μελωδία και τη συνεργασία μαζί του. Είναι πραγματικά ένας άνθρωπος με πολλά ταλέντα. Θέλαμε να κάνουμε κάτι ξεχωριστό και πραγματικά πιστεύω ότι αυτό το κομμάτι είναι!" ‎


‎Το κομμάτι - το οποίο έχει περιγραφεί ως ένα "λαμπρά ηλιόλουστο, αισιόδοξο και προκλητικό επηρεασμένο stomper" - είναι διαθέσιμο για ψηφιακή ροή τώρα και θα κυκλοφορήσει επίσης ως περιορισμένη έκδοση αριθμημένο 7" βινύλιο στις 17 Ιουνίου εγκαίρως για την Ημέρα του Πατέρα.‎

Δεν υπάρχουν σχόλια: