21 Ιουνίου 2022

DJ F.R.A.N.K - Ready For A Good Time

 ‎Πάντα μου φαινόταν ξεκάθαρο ότι γεννήθηκα για να είμαι άνθρωπος της νυχτερινής ζωής. Πήρα την πρώτη μου κιθάρα σε ηλικία τεσσάρων ετών. Συνήθιζα να συνοδεύω τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν τοπικός DJ, σε πολλά πάρτι. Άρχισα να αγοράζω δίσκους σε ηλικία δώδεκα ετών, και ήμουν ο DJ στο δικό μου πάρτι για τα 16α γενέθλιά μου. Από τότε ήξερα ότι ήθελα να γίνω DJ. ‎

‎Το ενδιαφέρον μου για τη μουσική ενισχύθηκε καθώς έπαιζα περισσότερες από τέσσερις νύχτες την εβδομάδα σε διάσημους χώρους όπως το Carré, το μεγαλύτερο και πιο δημοφιλές κλαμπ του Βελγίου. Το κάνω αυτό πάνω από είκοσι χρόνια τώρα. ‎


‎Το 1995 άνοιξα το δικό μου δισκογραφικό και άρχισα επίσης να δημιουργώ τη δική μου μουσική. Λίγο αργότερα, δημοσίευσα το πρώτο μου σινγκλ, το Funkin Serious, στα Jumper Records. ‎


‎Το 2003 ένα μείγμα δύο παλιών τραγουδιών (Fiesta από το Sunclub και το Summerjam από το Πρόγραμμα Αουτσάιντερ) με έφερε σε υψηλότερο επίπεδο. Όλοι ήθελαν αυτό το τραγούδι, και έγινε ο διπλός πλατινένιος πωλητής "SummerJam 2003" από το "The Underdog Project". Περισσότερα από 1.300.000 αντίτυπα πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο και είχα την ευκαιρία να παίξω σε όλο τον κόσμο! ‎


‎Από τότε έχω κυκλοφορήσει πολλά singles με διαφορετικά ονόματα όπως "Natural Born Grooves" και "FRANK Ti-Aya" που προωθήθηκαν από μεγάλα ονόματα όπως ο Roger Sanchez. ‎


‎Μια άλλη μεγάλη επιτυχία κυκλοφόρησε το 2011 με το "Discotex Yah", ένα pumpy-remix βασισμένο στο "Γιατί να μου πείτε γιατί" της Anita Meyer. Κατείχε την πρώτη θέση στο iTunes Του Βελγίου για εβδομάδες. ‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: