16 Ιουλίου 2022

An Interview With Wicked Kiss

‎Οι Wicked Kiss έχουν φτάσει με ένα killer blues rock τραγούδι που αναδεικνύει έναν σκληρό και άγριο ροκ ήχο που έρχεται μαζί με φωτεινή κιθαριστική δουλειά με τη μορφή lead hooks και γροθιές στη στάση του αέρα που οδηγείται από φωνητικά γεμάτα στάση που έχουν στυλ και swagger. ‎

‎Το "Baby Song" είναι ένα soiree της rock n' roll διασκέδασης που μπορείτε πραγματικά να ακούσετε να έρχεται το σόλο βιολιού, σόλο κιθάρας και μια κακή τονικότητα που επιτρέπει σε αυτά τα κορίτσια να δείξουν την παρουσία τους. ‎


‎Το τραγούδι με μια ευαισθησία ζωντανής εκτέλεσης απλά αισθάνεται σαν να τρέφονται ο ένας από τις ενέργειες του άλλου όλη την ώρα και ακριβώς όταν νομίζατε ότι ξέρατε τι συνέβαινε, BOOM, ξεκινούν σε μια κορύφωση υψηλής ταχύτητας για να τελειώσουν το τραγούδι και απλά λικνίζεται χωρίς όρια. ‎


‎Αυτό το τραγούδι είναι μια τέτοια γροθιά που μπορείτε να το αισθανθείτε στα δόντια σας. Είναι μια πραγματική επίδειξη ροκ που είναι επηρεασμένη και εμπνευσμένη από τους μεγάλους. Κάνουν καταπληκτική δουλειά να είναι απολύτως φυσικοί σε αυτό. Είναι σαν να γεννήθηκαν για να ροκάρουν, και μπορείτε να το νιώσετε αυτό σε κάθε δευτερόλεπτο του τραγουδιού. ‎


‎Θέλεις να σηκωθείς και να χορέψεις όλη την ώρα και όταν αυτή η τελική έκρηξη δύναμης έρχεται προς το τέλος του τραγουδιού σχεδόν κρατάς την αναπνοή σου μέχρι να τελειώσει γιατί παλεύεις με την παρόρμηση να σηκωθείς και να χορέψεις γύρω από το σαλόνι σου.‎


‎Το τραγούδι σίγουρα σου δίνει ενέργεια. Η ενέργεια της απόδοσης σε αυτό το single απλώς τροφοδοτείται μέσα σας και αρχίζετε να αισθάνεστε αυτή την ενέργεια να μεγαλώνει. ‎


‎Αυτό ήταν τόσο γνήσιο όσο φτάνει μέχρι το καθαρό 100% αληθινό Rock N' Roll πηγαίνει και με έναν πρόσθετο νότιο τόνο για εκκίνηση. ‎


‎Αυτό το κομμάτι έρχεται επίσης με ένα υπέροχο μουσικό βίντεο που ωθεί μόνο αυτή την παρουσία περαιτέρω και δείχνει επίσης μια άλλη δημιουργική πλευρά της μπάντας. ‎


‎Με την κυκλοφορία ενός τόσο υπέροχου single και βίντεο, θέλαμε να κάνουμε μια συνομιλία με το Wicked Kiss για να μάθουμε ακριβώς από πού προέρχονται όλα αυτά. ‎


‎Διαβάστε την συνέντευξη. ‎


‎BuzzSlayers: Εντάξει, ας ξεκινήσουμε με το "Baby Song". Αυτό το single έχει μια κλασική και υψηλής ενέργειας ροκ αίσθηση σε αυτό. Από πού προήλθε αυτό το κομμάτι;‎


‎Cathy: Πίσω στα τέλη της δεκαετίας του '80 και στις αρχές της δεκαετίας του '90 έζησα με την αδερφή μου ενώ η μπάντα της ήταν‎ ‎να γίνει βασικό στοιχείο στη ροκ σκηνή της Αριζόνα. Θυμάμαι την εξέλιξη του Baby Song καθώς ξεκίνησε ως εσωτερικό αστείο, αλλά στη συνέχεια έγινε το πιο δημοφιλές τραγούδι της μπάντας. Οι άνθρωποι πήγαιναν καρύδια στο τέλος της νύχτας όταν το έπαιζαν. Τα κορίτσια με άφηναν να πηδάω στη σκηνή μερικές φορές και να τραγουδάω backups ή το ρεφρέν με την μπάντα στο τραγούδι και πάντα μου άρεσε ο γάντζος και η στάση του. Γρήγορα προς τα εμπρός στο 2019 και η Barb ήθελε να δημιουργήσει ένα διασκεδαστικό έργο βασισμένο στη μουσική που αγαπά και πάντα ήθελε να παίξει. Προσπάθησε να βρει έναν τραγουδιστή, αλλά όπως τείνουν να κάνουν οι μουσικοί, οι άνθρωποι θα έλεγαν ναι, μετά ξεφλουδίζουν ή δεν έχουν χρόνο. Έτσι, άρχισα να τζαμάρω μαζί της για να βοηθήσω και συνειδητοποιήσαμε πόσο διασκεδαστικό ήταν να παίζουμε μαζί - υπάρχει κάτι ξεχωριστό στο να μπορείς να κάνεις μουσική με την οικογένεια. Υπάρχει απλώς μια φυσική χημεία που συμβαίνει που ρέει στα τραγούδια. Και οι δύο ξέραμε αμέσως ότι έπρεπε να ξαναεπισκεφτούμε το Baby Song, γιατί πάντα μιλούσαμε για το πώς ήταν ένα από αυτά τα τραγούδια που μπαίνει αμέσως στο μυαλό σας και και οι δύο αισθανθήκαμε ότι δεν πήρε ποτέ την κατάλληλη ηχογράφηση και προώθηση που του άξιζε. Αλλά αυτό που συνέβη στη διαδικασία ήταν ενδιαφέρον - ήξερα ότι για να το ηχογραφήσω, έπρεπε να βρω το δικό μου νόημα και σύνδεση με το τραγούδι και και οι δύο ξέραμε ότι έπρεπε να ενημερώσουμε και να αναδιατάξουμε τη μουσική και να της δώσουμε περισσότερα στρώματα. Καθώς το κάναμε αυτό, περάσαμε πολύ χρόνο συζητώντας τι σήμαιναν οι στίχοι προσωπικά για τον καθένα μας και ανακαλύψαμε ότι υπήρχε ένα βαθύτερο νόημα εκεί που αποτύπωσε πολλά από τα συναισθήματα και τις εμπειρίες μας σχετικά με το να είμαστε γυναίκες σε ανδροκρατούμενες βιομηχανίες και συγκεκριμένα με πράγματα που έχουμε παρατηρήσει και συναντήσει στη μουσική.‎


‎Barb: Η Cathy τα είπε όλα τέλεια. Αλλά θα μπορούσα να προσθέσω, ως το άτομο που συνέγραψε το τραγούδι, μπορώ να σας πω ότι ξεκίνησε τη ζωή του πριν από πολλά πολλά χρόνια, στο διαμέρισμα του παλιού μας κιθαρίστα νωρίς το πρωί μετά από μια νύχτα που όλοι μας πίνουμε, είμαστε ανώριμοι και παρακολουθούμε ώρες βίντεο του MTV. Ξαφνικά αποφασίσαμε να γράψουμε μια κοροϊδία όλων των βίντεο που παρακολουθούσαμε και του τρόπου που απεικόνιζαν τις γυναίκες (υπήρχαν μόνο 2 από εμάς κορίτσια στο συγκρότημα εκείνη την εποχή). Κυριολεκτικά βρήκα τα τύμπανα χρησιμοποιώντας μερικές συρμάτινες κρεμάστρες ρούχων στο πίσω μέρος του καναπέ. Όταν η Wendy και εγώ φέραμε το τραγούδι στο Whiskey Blu νωρίς στις πρώτες μας πρακτικές μερικά χρόνια αργότερα, όλοι ξαναδουλέψαμε λίγο το τραγούδι και με κάποιο τρόπο έγινε το πιο δημοφιλές τραγούδι μας και όταν υπογράψαμε το δισκογραφικό μας συμβόλαιο έμελλε να είναι το ντεμπούτο single μας! Εξακολουθεί να έχει αυτή την αναπόφευκτη ποιότητα earworm σε αυτό ακόμα, αν και σίγουρα το ενημερώσαμε πάρα πολύ και έχοντας τη Rosie από το ELO να κάνει το σόλο βιολί και το outro είναι ένα καταπληκτικό και ακόμα εξωπραγματικό συναίσθημα, εγώ είμαι τόσο τεράστιος φανατικός ELO! Το τραγούδι είναι παραπλανητικά απλό και όμως περίπλοκο ταυτόχρονα, με μια τεράστια αλλαγή ώρας μετά τον τελευταίο στίχο. Το λάτρεψα τότε και το αγαπώ ακόμα περισσότερο τώρα!‎


 

‎BuzzSlayers: Ακούω μερικά υπέροχα στυλ σε αυτό το τραγούδι. Ποιες είναι μερικές από τις μεγαλύτερες μουσικές σας επιρροές;‎


 ‎Cathy: Ως γυναίκα τραγουδίστρια, φυσικά πρέπει να απαριθμήσω την Ann Wilson, τον Pat Benatar και τον Stevie Nicks. Δεν μπορείς να είσαι γυναίκα τραγουδίστρια της ροκ χωρίς να νιώσεις την επιρροή αυτών των εικονιδίων. Έσπασαν τόσα πολλά εμπόδια και είναι μερικοί από τους μεγαλύτερους τραγουδιστές στη μουσική, άνδρες ή γυναίκες. Φυσικά το Heart ξεχωρίζει γιατί είναι μια σπάνια αδελφική πράξη. Αλλά για μένα, η Linda Ronstadt είναι κάποιος που δεν μπορείτε να παραβλέψετε - είναι ένας θρύλος και έχει βγάλει τόσο καταπληκτική δουλειά για δεκαετίες και έχει εξερευνήσει άλλα είδη και έχει δημιουργήσει πραγματικά μερικά απίστευτα καλλιτεχνικά έργα που την κάνουν μοναδική. Ο Barb και εγώ επηρεαστήκαμε επίσης σε μεγάλο βαθμό από πολλούς Βρετανούς και Ευρωπαίους καλλιτέχνες από όταν ζούσαμε στη Σκωτία και μεγαλώσαμε με όλα τα σπουδαία πράγματα από τους ABBA, το ELO, το Sweet κ.λπ. παρακολουθήσαμε αυτούς τους καλλιτέχνες να ξεκινούν στο Top of the Pops και στη συνέχεια να εκρήγνυνται και να επηρεάζουν πολλή αμερικανική μουσική. Η δεκαετία του '70 ήταν μια απίστευτη περίοδος στη μουσική που είχε μεγάλο αντίκτυπο σε εμάς και στη συνέχεια μας άρεσε πολύ το πώς άνοιξε το δρόμο για μερικές από τις αγαπημένες μας μουσικές της δεκαετίας του '80. Όσο για μένα, δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση χωρίς να αναφέρω το RUSH - είμαι φανατικός οπαδός του RUSH και είναι μια τεράστια έμπνευση για μένα. Τους έχω γνωρίσει και τους έχω δει ζωντανά τόσες πολλές φορές. Η φωνή του Geddy Lee είναι στην πραγματικότητα πολύ στο εύρος μου, οπότε μαθαίνω πολλά από τη μελέτη του πώς τραγουδάει και πώς μεταφέρει τα συναισθήματα και τους στίχους ενός τραγουδιού - αυτοί οι τύποι βρίσκονται ακριβώς στην κορυφή της τέχνης και η εργασιακή τους ηθική είναι απαράμιλλη. Με έσκισε όταν ο κόσμος έχασε τον Neil Peart - ο τύπος ήταν ιδιοφυΐα.‎


‎Barb: Όλα τα πράγματα της δεκαετίας του '70 και του '80! Εγώ και η Cathy ήμασταν, και είμαστε ακόμα, τόσο βυθισμένοι σε αυτά τα αυτιά της μουσικής και εξακολουθούμε να είμαστε. Συνειδητοποιώντας ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει τόσο δραστικά από τότε, δεν θέλαμε απλώς να κάνουμε κάτι που κάνουν όλοι οι άλλοι, επειδή δεν παρακινούμαστε σε αυτό το σημείο με το να γίνουμε διάσημοι ή δημοφιλείς στο Διαδίκτυο. Κάνουμε αυτό που βρίσκουμε διασκεδαστικό ή προκλητικό, αλλά διατηρώντας την αγάπη μας για τις αγαπημένες μας εποχές της μουσικής σε ό, τι κάνουμε! Για μένα ως λάτρης της μουσικής και ντράμερ, οι επιρροές μου είναι λίγο ποικίλες σε στυλ, αλλά όλες συνέβαλαν σε μένα ως ντράμερ, στο στήσιμο του κιτ μου, στο στυλ των ντραμς μου και μόνο στις τάσεις μου προς τον ήχο: η Karen Carpenter, ο Mick Tucker (Sweet), ο Bev Bevan (ELO) είναι άμεσα υπεύθυνοι για τα πάντα για μένα ως ντράμερ. Επίσης, ο Τόμι Λι, ο Τζεφ Πορκάρο, ο Γκαντ και ντράμερ της δεκαετίας του '70 όπως ο Στιβ Σμιθ, ο Τόνι Τόμσον (αγάπησα τη ντίσκο και χρησιμοποιώ πολλά από τα 4 στο παρκέ!), ο Νάιτζελ Γκλόλερ (Σάξονας), ο Μικ Φλίτγουντ, ο Σάντι Γουέστ και συνολικά φυσικά ο Στίβι Νικς, ο Heart, η Τζόαν Τζετ, οι Pretenders, οι Benatar, οι B52s, οι ABBA, οι Sweet, οι Journey, η Βοστώνη, οι Beach Boys, ο Έλτον Τζον. Μεγάλωσα στο Ηνωμένο Βασίλειο στις αρχές και τα μέσα της δεκαετίας του '70 και επηρεάστηκα πολύ από τον ήχο και το στυλ της glam rock εποχής εκεί πέρα... Γλυκός, Γκάρι Γκλίτερ, Σλέιντ, Τ-Ρεξ, Μπόουι!‎


 

‎BuzzSlayers: Το βίντεο ήταν υπέροχο! Το φτιάξατε εσείς οι ίδιοι; Βγήκε όπως το περιμένατε;‎


 ‎Cathy: Είχαμε μια γενική ιδέα για το τι θέλαμε να κάνουμε, αλλά πρέπει να δώσουμε τεράστια εύσημα στον σκηνοθέτη μας, Luke Holwerda. Είχα συνεργαστεί μαζί του σε ένα κινηματογραφικό έργο εκείνη την εποχή και είναι μόνο ένας από αυτούς τους τύπους που ήξερα ότι θα μπορούσαν να κάνουν ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν. Είναι μία από εκείνες τις σπάνιες φυλές που είναι εξαιρετικά ταλαντούχος τόσο με δημιουργικό όραμα, όσο και με τεχνογνωσία. Ξέραμε ότι ήταν ο τέλειος σκηνοθέτης/παραγωγός. Βρήκε μια πλήρη ιδέα και storyboard βασικά σε μια νύχτα, και μας άρεσαν οι ιδέες του. Από εκεί, μας έβγαλε τόσο πολύ άγχος και πίεση, γιατί ξέραμε ακριβώς ποια κατεύθυνση θα έπαιρνε και πώς θα το έκανε να λειτουργήσει. Ήταν μια πραγματική συνεργασία, αλλά ήμασταν τόσο τυχεροί που συνεργαστήκαμε με κάποιον που όχι μόνο είδε το όραμα, αλλά το τράβηξε μαζί και μας κράτησε όλους σε καλό δρόμο. Η αδελφή μου και εγώ κάναμε έναν τόνο δουλειάς backend για να κάνουμε τα πάντα και όλα τα κομμάτια να συνεργαστούν - περάσαμε δύο χρόνια σε αυτό το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος στη μέση μιας πανδημίας και όταν όλα ήρθαν μαζί και τα βγάλαμε έξω, ήμασταν τόσο ανακουφισμένοι! Ήταν σαν να γεννούσες ένα μουσικό μωρό, χωρίς λογοπαίγνιο.....‎


 

‎BuzzSlayers: Λοιπόν, πώς ξεκίνησαν όλα αυτά για εσάς πραγματικά; Πότε ερωτευτήκατε τη μουσική;‎


 ‎Cathy: Για μένα, ερωτεύτηκα τη μουσική ως πολύ μικρό παιδί. Ο παππούς μας ήταν ένας μουσικός της μεγάλης μπάντας που έπαιζε σαξόφωνο, κλαρινέτο, πιάνο, φλάουτο, πίκολο και πιάνο όλα από το αυτί. Εκείνη την εποχή δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο καταπληκτικό ήταν αυτό, απλά θυμάμαι να κάθομαι στο μουσικό του δωμάτιο και να γοητεύομαι από τα όργανά του και να τον ακούω να κάνει νουντλς. Η γιαγιά μου ήταν βιολονίστρια και εντυπωσιακή από μόνη της. Με βοήθησε να αγοράσω το πρώτο μου πιάνο. Ασχολήθηκα με το φλάουτο και τραγούδησα στη χορωδία και το σύνολο του σχολείου. Μου άρεσε η ερμηνεία και μου άρεσε επίσης η υποκριτική, οπότε πάντα στρεφόμουν προς το δημιουργικό υλικό. Την ίδια στιγμή, η sis μου και εγώ ήμασταν αρκετά αχώριστοι μεγαλώνοντας, και ήταν σε ένα σωρό διαφορετικές μουσικές της δεκαετίας του '70 που με επηρέασαν επίσης - πολύ κλασικό ροκ και όλα τα μεγάλα, αλλά και κάποια τυχαία πράγματα - το ονομάζετε, το ακούσαμε. Ζώντας στο εξωτερικό, ήμασταν εκτεθειμένοι σε μερικά δροσερά πράγματα και καθόμασταν για ώρες στο δωμάτιο της αδελφής μου και οργανώναμε και τις ροκ αφίσες και τα άλμπουμ μας μιλώντας για τη μουσική και φτιάχνοντας τους δικούς μας χαζούς στίχους και τραγούδια για ηλίθια πράγματα, αλλά ήταν διασκεδαστικό και ήμασταν απλά περίεργοι, LOL. Οι γονείς μου κουνούσαν απλώς το κεφάλι τους. Αλλά μια κρίσιμη στιγμή που ξεχωρίζει για μένα ήταν στην πραγματικότητα όταν ο μεγαλύτερος αδελφός μου θα ανατίναζε RUSH και AC / DC στο τζιπ του όταν η μαμά μου τον ανάγκασε να με οδηγήσει στο σχολείο το πρωί. Το έκανε για να με τσαντίσει, αλλά αυτό που δεν συνειδητοποίησε είναι ότι μου άρεσε κρυφά αυτό που έπαιζε και μόλις άκουσα το RUSH, αυτό ήταν, ήμουν γαντζωμένος. Την ίδια στιγμή ο Barb είχε αρχίσει να παίζει ντραμς και η ροκ σκηνή εκρήγνυτο με σπουδαία πράγματα και άρχισα να μπαίνω σε μπάντες όπως οι Guns and Roses, οι Motley Crue, οι L.A. Guns, οι Queensryche, οι Metallica καθώς ξεκινούσαν ή μεγάλωναν - είχε τεράστιο αντίκτυπο. Η μουσική σκηνή του Λος Άντζελες επηρέαζε μεγάλο μέρος της μουσικής σκηνής των ΑΖ, οπότε αυτό αιμορραγούσε σε αυτό που άκουγα.‎


‎Barb: Δύο λέξεις – ΚΑΡΕΝ ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ! Την είδα στην τηλεόραση όταν ήμουν μικρό κορίτσι και ήμουν απολύτως μαγεμένος. Ήξερα τότε ότι ήθελα να γίνω ντράμερ σαν κι εκείνη! Λόγω των συνθηκών, της ζωής, των μετακινήσεων στο εξωτερικό ως παιδί και της εποχής της δεκαετίας του '70 της απόλυτης αποκαρδιωτικής στάσης απέναντι στα κορίτσια στη μουσική (ειδικά στα τύμπανα), άρχισα να ντραμς πολύ αργά στη μουσική μου ζωή. Αυτοδίδακτος ακούγοντας τον Motley Crue, τους Pretenders, τους Δραπέτες, τους Go-Gos. Πραγματικά δεν είχα άλλη υποστήριξη εκτός από τον εαυτό μου σε εκείνο το σημείο, αλλά ήξερα ότι μπορούσα να παίξω και ήξερα ότι το να είμαι γυναίκα ντράμερ ήταν κάτι που μπορούσα να κάνω! Είχα έναν πολύ αντισυμβατικό δρόμο προς το να είμαι τελικά ο ντράμερ στο Whiskey Blu, ο οποίος συνέχισε να κερδίζει πολλά βραβεία στην Αριζόνα και να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή τοπικά συγκροτήματα σε κάθε εποχή που βγήκε εκείνη την εποχή, κάτι που εξακολουθώ να είμαι πολύ περήφανος για την επίτευξη. Τώρα, το σκηνικό έχει αλλάξει με τόσους πολλούς τρόπους. Τα κορίτσια παίρνουν σετ τυμπάνων και μαθήματα πολύ νωρίς στη ζωή τους, κάτι που δεν είχα, και οι γυναίκες είναι πολύ σεβαστές και επιτυχημένες τώρα στη βιομηχανία, ειδικά στον κόσμο των τυμπάνων. Προσωπικά, τώρα επικεντρώνομαι στο να διασκεδάζω, να μαθαίνω όλα αυτά τα πράγματα που ποτέ δεν μπόρεσα να μάθω πίσω στα διαμορφωτικά μου χρόνια, όταν αποθαρρύνθηκα από όλους ή δεν είχα το χρόνο να μάθω λόγω του τρελού προγράμματος του Whiskey Blu. Έχω μάθει πώς να κάνω charts τύμπανα και μπαίνω στο πίσω μέρος πολλών πραγμάτων που έχασα!‎


 

‎BuzzSlayers: Τι ακολουθεί για εσάς ως συγκρότημα;‎


‎Cathy: Αυτό είναι ένα μοναδικό έργο, οπότε δεν ασκούμε πραγματικά καμία πίεση στον εαυτό μας για να κάνουμε τίποτα άλλο από το να κάνουμε απλώς μουσική που αγαπάμε, όπως αισθάνεται σωστό. Θα κάνουμε μια ζωντανή παράσταση και θα εξασκηθούμε για αυτό, αλλά πρέπει να είναι ο σωστός χώρος και οι συνθήκες, επειδή δεν θέλουμε απλώς να κάνουμε μια συναυλία μπαρ μόνο για χάρη του παιχνιδιού. Ήταν εκεί έγινε αυτό. Το drum kit του Barb είναι τεράστιο και έχουμε συγκεκριμένες ιδέες για το τι θα θέλαμε να κάνουμε στη σκηνή, οπότε θα είμαστε επιλεκτικοί για το πώς κάνουμε το ζωντανό σόου. Είμαστε όλοι απασχολημένοι με άλλα έργα, οπότε το προσεγγίζουμε διαφορετικά. Τόσα πολλά έχουν αλλάξει με την τεχνολογία και τη δυνατότητα κοινής χρήσης μουσικής στο διαδίκτυο, οπότε εστιάζουμε κυρίως στο τι μπορούμε να κάνουμε στο στούντιο και με βίντεο για να βγάλουμε τραγούδια στο κανάλι μας στο YouTube και σε όλες τις πλατφόρμες και στη συνέχεια θα είμαστε υπομονετικοί για το πώς και πότε να κάνουμε τη ζωντανή εκπομπή.‎


 

‎BuzzSlayers: Τι σας εμπνέει να γράψετε ένα τραγούδι;‎


 ‎Cathy: Για μένα, η σύνθεση τραγουδιών είναι αρκετά νέα - έχω περάσει δεκαετίες γράφοντας ποίηση που είναι εμπνευσμένη από αυτό που αισθάνομαι ή βιώνω σε διαφορετικές στιγμές της ζωής μου, αλλά τώρα περνάω και μετατρέπω μερικά από αυτά σε τραγούδια στα οποία μπορούμε να δουλέψουμε. Είναι μια διαδικασία. Νομίζω ότι υπάρχουν δύο στοιχεία που πρέπει να έχετε σε ένα τραγούδι ή ένα ποίημα - μια ιστορία για να πείτε και συναισθήματα για να μοιραστείτε. Ό, τι κι αν γράψετε πρέπει να είναι μια έκφραση που προέρχεται από την καρδιά σας, και ελπίζουμε ότι στο να το μοιράζεστε, αγγίζετε την καρδιά κάποιου άλλου επειδή περνάει ή αισθάνεται τα ίδια πράγματα. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορούν να εμπνεύσουν ένα τραγούδι - ιστορικά γεγονότα, ιστορίες από βιβλία ή ποίηση, προσωπικά γεγονότα όπως ένας χωρισμός ή ένας θάνατος ή αγάπη - για μένα, γράφω κυρίως αυτό που αισθάνομαι για πράγματα που περνάω ή έχω περάσει προσωπικά ή πράγματα που παρατηρώ στον κόσμο γύρω μου που με επηρεάζουν. Η γραφή μου είναι πολύ προσωπική και για το πώς μπορώ να την εκφράσω με λόγια. ‎

 


‎BuzzSlayers: Τι κάνετε όλοι όταν ΔΕΝ ασχολείστε με τη μουσική; ‎


‎Cathy: Ακούγοντας ή μιλώντας για το RUSH με όποιον θα ακούσει, LOL! Απλά αστειεύομαι (κάπως) - Η μουσική καταλαμβάνει ένα τεράστιο μέρος της ζωής μου επειδή τραγουδάω σε πολλές μπάντες εργασίας, οπότε δεν είναι μόνο το επάγγελμά μου, αλλά είναι και το πάθος μου. Είμαι τυχερός που κάνω αυτό που αγαπώ, οπότε ακόμα και όταν δεν παίζω, η μουσική εξακολουθεί να αγγίζει σχεδόν κάθε μέρος της ζωής μου. Αλλά έξω από αυτό, είμαι αρκετά απλός - όταν έχω ελεύθερο χρόνο θέλω να το περάσω με τους ανθρώπους που αγαπώ απλά λατρεύοντας τα μικρότερα αλλά πιο ικανοποιητικά πράγματα στη ζωή. Καθώς μεγαλώνω, βρίσκω ότι τα υλικά πράγματα, ακόμη και η «δουλειά» και οι στόχοι είναι όλο και λιγότερο σημαντικοί και οι εμπειρίες που έχω με την οικογένεια και τους φίλους μου, οι αναμνήσεις και το γέλιο και η σύνδεση που δημιουργούμε μαζί, είναι μακράν αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία. Συνήθως αυτές οι εμπειρίες περιλαμβάνουν φαγητό, lol, μου αρέσει να τρώω!!! Αλλά ΑΓΑΠΩ επίσης τα ζώα και τα δικά μου furbabies, και έχω μια προσωπική αποστολή για την υποστήριξη φιλανθρωπικών οργανώσεων που βοηθούν τους βετεράνους μας. Αυτό είναι κάτι στο οποίο ασχολούμαι με πάθος για πάνω από 20 χρόνια. Αλλά τον τελευταίο καιρό, υπάρχει ένα πράγμα που σέρνεται στο μυαλό μου πολύ - ήθελα να πάρω ένα RV και απλά να ταξιδέψω στις ΗΠΑ και να επισκεφτώ όλα τα εθνικά μας πάρκα και να δω όλη την ομορφιά και την ιστορία στη χώρα μας. Αυτό είναι ένα μικρό όνειρο που έχω.‎


‎Barb: Να ανακαλύψω περισσότερο μουσική από το παρελθόν που ίσως δεν έδωσα ένα δίκαιο κούνημα στην πρώτη φορά! Ταλαιπωρώντας την οικογένειά μου όσο περισσότερο μπορώ. Σκεπτόμενος τι είπε η Κάθι... να πάρω ένα RV και να πάω σε μέρη που δεν έχω πάει ποτέ. Επίσης, σκέφτεται τουλάχιστον να ζήσει με μερική απασχόληση στη Νότια Αγγλία και να ταξιδέψει στην Ευρώπη. Σε αυτό το στάδιο του παιχνιδιού στη μουσική μου καριέρα, με ενδιαφέρει περισσότερο τώρα να κάνω αυτό που θέλω να κάνω χωρίς περιορισμούς, αλλά και να προσπαθήσω να μάθω πώς να πλοηγούμαι στη νέα μουσική βιομηχανία είναι μια δουλειά FT από μόνη της! Πάντα προσπαθώντας να μάθετε νέα πράγματα!‎


 

‎BuzzSlayers: Ποιον ακούτε όλοι αυτή τη στιγμή;‎


 ‎Cathy: Δεν πρόκειται να πω ψέματα, δεν ακούω πολλή νέα μουσική. Λατρεύω τα παλιά σχολικά πράγματα στα οποία μεγάλωσα γιατί μου αρέσει να ξαναζώ τις αναμνήσεις του πού βρισκόμουν ή τι έκανα ή τι συνέβαινε στον κόσμο όταν άκουγα συγκεκριμένα τραγούδια ή καλλιτέχνες. Αλλά αν έπρεπε να πω κάποια νέα μουσική που μου αρέσει, πρέπει να πω ότι η Greta Van Fleet είναι αρκετά δροσερή, λατρεύω πώς ακούγονται σαν old school rock. Επίσης, οι Haim, Plush, Pretty Reckless και Halestorm βγάζουν όλοι υπέροχη, γυναικεία μουσική. Αλλά πρέπει να παραδεχτώ, μου αρέσει επίσης κάποια Dua Lipa, έχει κάποια φοβερή πιασάρικη μουσική .....‎


‎Barb: Τίποτα πρόσφατο εκτός από το GVF, το Collective Soul, το Smashmouth. Τείνω να ακούω τις παλιές μου αγαπημένες όπως abba, ELO, Carpenters, Sweet, Priest, Maiden, Saxon, Fleetwood Mac, Rush, Pink Floyd, ποπ και ροκ της δεκαετίας του '70 και του '80. Έχω μπει πραγματικά στη δεκαετία του '60 τον τελευταίο και πρώιμο progressive rock- ειδικά μπάντες όπως οι Yes, οι Beach Boys και οι Mamas and Papas! Επίσης, ανακαλύπτοντας λίγο το Slayer!‎


 

‎BuzzSlayers: Κάνετε ζωντανές εμφανίσεις;‎


‎Δουλεύουμε πάνω στο live show και όταν μπορέσουμε να το κάνουμε με τον τρόπο που θέλουμε, θα το βάλουμε εκεί έξω.‎


 ‎BuzzSlayers: Αυτό το single φαίνεται σαν ένα μεγάλο εγχείρημα. Τι είδους συμβουλές μπορεί να έχετε για άλλες ανερχόμενες μπάντες εκεί έξω;‎


‎Cathy: Αν είναι εύκολο, τότε μάλλον δεν το κάνεις σωστά, LOL..... Βλέπω πολλά μικρότερα παιδιά να βγαίνουν από το School of Rock ή καλλιτέχνες στο YouTube που ξεκινούν μπάντες και κάνουν πολύ ωραία πράγματα - δεν ξέρω ότι χρειάζονται τη συμβουλή μας επειδή δημιουργούν μουσική με τον δικό τους τρόπο, κάτι που είναι ακριβώς αυτό που έχουμε κάνει, οπότε απλά το καταλαβαίνουν οι ίδιοι όπως κάναμε εμείς. Η μόνη συμβουλή που θα έδινα σε κανέναν είναι ότι ποτέ δεν θα σας ωφελήσει να είστε αλαζόνες ή να νομίζετε ότι είστε καλύτεροι από οποιονδήποτε άλλο. Υπάρχει ένας τόνος ταλέντου εκεί έξω, και υπάρχει επίσης δυστυχώς πολλή αμοιβή για να παίξετε και σκατά πράγματα που έχουν χρήματα ή συνδέσεις πίσω από αυτό, οπότε πρέπει να ξέρετε ότι η επιχείρηση και η ζωή δεν είναι πάντα δίκαιη, οπότε πρέπει να παραμείνετε πιστοί στον εαυτό σας. Αλλά να είστε υποστηρικτικοί με άλλους καλλιτέχνες και να βοηθήσετε τη μουσική σας κοινότητα και να είστε ανοιχτοί στο γεγονός ότι ο καθένας έχει τις δικές του δεξιότητες και θέσεις, οπότε προσπαθήστε να βοηθήσετε ο ένας τον άλλον στην πορεία. Αυτό πάντα αποδίδει μερίσματα. Μην νομίζετε ότι το ταλέντο από μόνο του θα σας οδηγήσει εκεί. Πρέπει να εργαστείτε σκληρά και να είστε έξυπνοι και εκπαιδευμένοι για άλλες πτυχές εκτός από τη μουσική. Αλλά υπάρχει μια θεωρία εκεί έξω που λέει ότι αν βάλεις 10K ώρες σε οτιδήποτε, θα γίνεις επιτυχημένος σε αυτό. Πάντα πίστευα ότι ήταν μια ενδιαφέρουσα σκέψη, γιατί έχει να κάνει με το πόσο σκληρά δουλεύεις και οι πιθανότητες επιτυχίας να γίνονται όλο και μεγαλύτερες όσο περισσότερο δουλεύεις σε αυτό...‎

 


‎BuzzSlayers: Πριν φύγουμε, τι θα θέλατε να πείτε στους οπαδούς της μουσικής; ‎


‎ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!! Ελπίζουμε ότι αυτό που δημιουργήσαμε έχει απήχηση στους ανθρώπους - δεν θα το καταλάβουν όλοι, αλλά για εκείνους που το κάνουν, ελπίζουμε ότι φέρνει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας και δημιουργεί κάποια νοσταλγικά συναισθήματα και αναμνήσεις όπως έκανε για εμάς. Και για τις κυρίες εκεί έξω, ελπίζουμε να πάρετε ότι πρόκειται για το να είστε κακές γυναίκες που μπορούν να κάνουν τα πράγματα με τον δικό σας τρόπο και να ανοίξουν τις δικές σας πόρτες και να ηγηθούν του δρόμου για τους άλλους που έρχονται μετά από εσάς....‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: