22 Ιουλίου 2022

Jamaican Heaven from the legendary Butch T of The Tavares Brothers

 ‎Γεια σας, είμαι ο Butch T. Μπορεί να με γνωρίζετε από τις πρώτες μέρες μου ως τραγουδιστής του ‎‎υποψήφιου για Grammy συγκροτήματος Tavares R&B‎‎, γνωστού και ως ‎‎The Tavares Brothers‎‎.‎

‎Ξεκίνησα να παίζω R&B, funk και soul μουσική το 1959 μαζί με τα τέσσερα αδέλφια μου, Ralph, Pooch, Chubby και Tiny. Μαζί, ταξιδέψαμε μεταξύ του Νιου Μπέντφορντ της Μασαχουσέτης και του Πρόβιντενς του Ρόουντ Άιλαντ, γράφοντας επιτυχίες όπως ‎‎το Heaven Must Be Missing An Angel‎‎ και ‎‎το It Only Takes A Minute‎‎ πριν εισαχθούμε στο ‎‎Μουσικό Hall of Fame του Ρόουντ Άιλαντ‎‎ το 2014.‎

‎«Έχω αφιερώσει τη ζωή μου στο να επηρεάσω τις νεότερες γενιές μέσω της μουσικής και τώρα είμαι ενθουσιασμένος που θα ξεκινήσω ένα ολοκαίνουργιο ταξίδι».‎‎ Butch T.




YouTubeInstagramFacebookTwitterSpotify

Δεν υπάρχουν σχόλια: