20 Οκτωβρίου 2022

Chris Mabb / Take These Chains From My Heart

Γεια σας παιδιά! Ονομάζομαι Chris Mabb και είμαι βραβευμένος με Διεθνή Βραβείο τραγουδιστής και τραγουδοποιός από το Μίτσελ του Οντάριο του Καναδά. Μεγάλωσα ακούγοντας country μουσική και ανέπτυξα μια αγάπη για τον παραδοσιακό ήχο της country μουσικής. Είχα τη χαρά να συνεργαστώ με τραγουδιστές και τραγουδοποιούς του Νάσβιλ όπως ο Curt Ryle.

Έχω την τιμή να έχω μουσικούς στούντιο του Νάσβιλ, όπως, οι Curt Ryle, Dennis Holt- Drums, Steve Bryant - Bass, Dane Bryant - Piano, Curt Ryle - Acoustic Guitar/Dobro/Electric Gutar, Mike Durham - Electric Guitar.



Το 2019 ήταν μια πολυάσχολη χρονιά για μένα. Έχω πάει στο Νάσβιλ δύο φορές ερμηνεύοντας και ηχογραφώντας. Έχω ανοίξει για την Ένωση Washboard στο διαγωνισμό βιολιού shelburne. Θέλω να ευχαριστήσω όλους για όλη την υποστήριξή τους και ανυπομονώ για το τι μπορεί να επιφυλάσσει το 2020.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: